טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טונה. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טונה

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים- והפעם טונה

הראפר איתי זבולון, או כמו שרובכם מכירים- טונה, הוא אחד מהראפרים הטובים והמצליחים שמצליח לכבוש את הנוער ואת מצעדי הרדיו. הוא עובד בשיתוף פעולה עם ניר דנן ויקיר בן טוב שלוקחים חלק גדול בהפקה וביצירה של כל שיריו, אך חוץ מהשניים הללו, טונה כותב, מלחין ויוצר את כל השירים שלו בעצמו. מה שאנחנו כל כך אוהבים בטונה, הוא שבכל אחד מהשירים מועברת ביקורת איכותית בדרך הכי טובה שאפשר. אז מה הם חמשת השירים האהובים עלינו?

גם זה יעבור-
השיר "גם זה יעבור" יצא לפני כשנתיים וחצי, והושמע בלי הפסקה בתחנות הרדיו. השיר מדבר על גבר אחרי פרידה, ועל אופטימיות ומה שאנחנו כל כך אוהבים בו הוא את הקצב והיכולת לשלב בין קלילות למילים קצת יותר כבדות ובכך לגרום לשיר להיות כל כך מוצלח. לשיר יש אמירה מסויימת, והוא לא סתם עוד שיר. אנחנו לא מתפלאים שהוא זכה לכל כך הרבה השמעות.

 

עולם משוגע-
השיר "עולם משוגע" הוא של טונה באירוח של עוד ראפר מצליח, הלוא הוא נצ'י נצ. גם בשיר הזה הקצב לא יכול לצאת לנו מהראש. גם השיר הזה מדבר על פרידה וזוגיות מצידו של הגבר, וניתן למצוא בפנים מספר עקיצות ומשפטים שנונים שמעלים בנו חיוך. בהחלט אחד מהשירים הטובים.

 

י"א2- 
השיר הזה יצא לפני כחודש וחצי כבר הספיק לצבור מעל חצי מליון צפיות. השיר הזה דווקא לא מדבר על אהבה, אלא מדבר על בית הספר, וחוויותיו של הדובר בהסתכלות לאחור על תקופת הלימודים בתיכון. על עצמו פעם, ועל הלקחים שלקח להיום. בנוסף, בתוך השיר מוכנסת נוסטלגיה, והמנגינה של השיר "עייפה בובה זהבה", שיר ילדים של העשור האחרון, ונותן תחושה אמיתית וטובה.

 

מרפקים-
השיר "מרפקים" יצא לפני שנה וחצי כחלק מהאלבום "גם זה יעבור". השיר הוא מאוד סיטארי, ומספר סיפור על ילד חסר מרפקים. סיפור שיכול לגרום לנו לצחוק בגלל החיבור בין המילים. אך גם פה, מצליח טונה בצורה הטובה ביותר להעביר ביקורת על החברה הישראלית. השילוב הזה מדהים בעייננו.

 

למה לא עכשיו-
גם את השיר הזה כתב והלחין טונה בעצמו. בשיר "למה לא עכשיו", מתארח הזמר שלומי סרנגה, שמוזכר בשמו בעוד מספר שירים של טונה. השיר מעביר ביקורת על החברה, ועל איך כל אחד מאיתנו דוחה דברים ובסוף אנחנו לא מנצלים את הזמן כמו שיכלנו. תמיד לחכות, "ורק הזמן לא מחכה לאף אחד". השיר הזה, כמו רוב השירים של טונה, הם שירים יחידים במינם מהם אפשר גם לשאוב השראה וגם להנות ממוזיקה איכותית.

 
 
תגובות