מפרידים כוחות: עמית ויהונתן מכריזים על פרידה מוזיקלית. צילום מסך מיוטיוב

מפרידים כוחות: עמית ויהונתן מכריזים על פרידה מוזיקלית

הצמד שאחראי על כמה מה"משאפים" המצליחים בשנתיים האחרונות והפכו אותם לכוכבים בולטים בעולם המוזיקה, הכריזו היום (ג') על פרידה מוזיקלית ביניהם

צמד המוזיקאים הצעירים שחברו יחד לפני כמה שנים והחלו לייצר מספר משאפים שהפכו אותם לכוכבי רשת וכוכבים עולים בעולם המוזיקה המקומי, החליטו להפרד מקצועית ולהפסיק לעבוד יחד כצמד מוזיקלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני זמן קצר פרסמו השניים ברשתות החברתיות את הודעת הפרידה המוזיקלית ביניהם, בה כתבו: "חברים יקרים ואהובים שלנו, אחרי כמעט שנתיים של יצירה והופעות, ותקופה לא קצרה של שקט תעשייתי, הגיע הזמן לעדכן אתכם שפרק משותף של שנינו הסתיים, וכל אחד/ת מאיתנו ימשיך ליצור בדרכו שלו".

 

בהמשך ההודעה הודו השניים למעריציהם הרבים שעקבו אחריהם באדיקות והפכו אותם לכוכבים שהם: "תודה רבה לכם על הפרגון לאורך כל הדרך, האהבה שהרעפתם עלינו, האהדה, התמיכה, השיתופים והלייקים, מליוני צפיות והגשמת חלום מטורפת שהכל באמת באמת בזכותכם. תודה לכל מי שהזמין אותנו להופיע בשמחתו, ולכם שהגעתם להופעות. תודה רבה שהוכחתם לנו שהכל אפשרי, ועזרתם לנו להגשים חלומות מדי יום. תודה על זכות מטורפת וחוויה אמיתית".

© פייסבוק

כזכור השניים אף כיכבו ברשימת 50 כוכבי הנוער הבולטים והמובילים של ישראל ב-2017 בזכות שיתוף הפעולה ביניהם, אלא שכעת כל אחד יילך לדרכו, ואנחנו נמשיך לקוות שבכל זאת יהייו ביניהם עוד כמה שיתופי פעולה עתידיים.

עמית ויהונתן
 
תגובות