טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נצ'י נצ'. צילום: ארתור לנדה

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נצ'י נצ'

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- נצ'י נצ'

רביד פלונטיק, או כמו שרובנו מכירים- נצ'י נצ', הוא אחד הזמרים המצליחים שיש, שתפסו תאוצה חזקה בקרב בני הנוער בתקופה האחרונה. לאחרונה הוא הוציא אלבום חמישי, "שפל וגאות", ואם אנחנו כבר עם אלבום חמש במספר, אז למה שלא נבחר את חמשת השירים האהובים ביותר?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כל הזמן הזה-

השיר "כל הזמן הזה" יצא לפני כשלושה חודשים בלבד, וכבר זכה למעל שניים וחצי מליון צפיות. פלוטניק, הלוא הוא נצ'י, לקח חלק בכתיבת מילות השיר יחד עם דודו טסה. השיר קליל ומעביר משהו מאוד כנה, וכמובן יושב בול על הסגנון הווקאלי של רביד. השיר הזה הוא ללא ספק אחד השירים המצליחים והאהובים ביותר עלינו, ואם אתם לא מכירים אותו- זה הזמן להתמכר!

 

איידישע ראסטה מאן-

השיר הזה אמנם נשמע קצת מוזר כשקוראים רק את הכותרת, אבל ברגע ששומעים את השיר אי אפשר להפסיק לרצות לשמוע אותו שוב ושוב. במהלך השלוש שנים בו הוא באוויר, הספיק השיר לצבור כמעט שני מליון צפיות והמון השמעות עד היום. גם השיר הזה מוכיח כמה אנחנו אוהבים את נצ'י בזכות הכנות והראפ המוצלח שלו, מה שהופך גם את השיר הזה לקליט וללהיט.

 

יום חדש-

השיר "יום חדש" יצא לפני שנתיים כחלק מאלבומו "ברוכים הבאים לפתח תקווה", והוא מדבר על הקריירה המוזיקלית שלו. בשיר הזה אנחנו זוכים לשמוע הפרדה מוחלטת ושוני בין קטעי הראפ בבתים אל הפזמון העדין.

 

בדיוק כמו שאני-

השיר "בדיוק כמו שאני" יצא לא מזמן כחלק מהאלבום החדש, והוא שונה משמעותית מרוב מה ששחרר לאוויר נצ'י במהלך הקריירה שלו. השיר מאוד עדין, שקט ואיטי, ומתרכז מאוד מאוד במילים ופחות בלחן. אנחנו מאמינים שכל זמר חייב לצאת מידי פעם מאזור הנוחות שלו, ולנצ'י נצ' יצא מוצלח מאוד, מה שמעלה בנו חיוך. בפזמון, יש קול של ילד קטן, מה שביננו מאוד אמיתי, אמיץ ומיוחד. שיר מדהים שבהחלט נכנס בכבוד לרשימת הטופ 5 שלנו.

 

מוזיקה טובה-

השיר יצא כחלק מהאלבום "בור ועם הארץ", לפני כארבע שנים. את פתיחת השיר אולי אתם מכירים מהשיר "עולם משוגע" של טונה. השיר מספר על בני האדם, ועל האופי של פלונטיק. השיר בהחלט "בועט ובא לתת אמת" בדיוק כמו השורה בו, ויש בו משהו קליל וכיפי שגורם לנו להנות.

 

 

תגובות