אף אחד לא סתם: אושרת אינגדשט בשיר על חרם ובריונות. צילום מסך מהקליפ

אף אחד לא סתם: אושרת אינגדשט בשיר על חרם ובריונות

השחקנית וכוכבת סדרת הנוער "שכונה", אושרת אינגדשט, שחררה הבוקר (ה'), שיר שכתבה והלחינה בעקבות מקרה שלא גרם לה להישאר אדישה

השחקנית אושרת אינגדשט, שכיכבה בסדרת הנוער "שכונה", ובשני הפסטיגלים תחת השם "היי סקול פסטיגל", הוציאה הבוקר (ה') שיר חדש שנקרא "אף אחד לא סתם ילד", אותו כתבה והלחינה, ועיבד והפיק מוזיקלית גל לב ("האי"), בעקבות מקרה ששבר לה את הלב, עם מסר מרגש שאף מעורר הערצה ואהדה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, פתחה אינגדשט בסיבה בעקבותיה החליטה לכתוב את השיר: "זה שיר שכתבתי בעקבות כתבה שראיתי בחדשות ערוץ 2, על ילדים שסובלים מחרמות ובריונות" שיתפה. במהלך הכתבה, אחד הילדים אמר משפט ששבר לשחקנית את הלב: "הילדים קוראים לי סתם ילד", והיווה את הגורם המרכזי לכתיבה השיר.

"אף אחד לא סתם ילד"
 

בפוסט המדובר אינגדשט התייחסה למקצוע בו היא עוסקת, ולשליחות שיש לה ולשאר כוכבי סדרות הנוער: "אנו מקבלים אין סוף פניות מילדים שסובלים מחרמות, הצקות, בריונות, ילדים שמבקשים כתף כי בכיתה, בבית הספר ובחצר הם לא מוצאים. הלוואי ויכולנו בהודעה או בסרטון לשנות להם את ההרגשה, הלוואי ויכולנו כמו במעשה קסם להפסיק את התעללות הנוראית הזאת, הלוואי וסרטון והודעה היו הפתרון אבל הם לא."

 

"אף אחד לא סתם ילד" שיר שכתבתי בעקבות כתבה שראיתי בחדשות ערוץ 2, על ילדים שסובלים מחרמות ובריונות. אחד הילדים בכתבה אמר משפט ששבר לי את הלב ואני מצטטת: "הילדים קוראים לי סתם ילד". אני וחבריי שמשחקים בסדרות נוער, מקבלים אין סוף פניות מילדים שסובלים מחרמות, הצקות, בריונות, ילדים שמבקשים כתף כי בכיתה, בבית- ספר ובחצר הם לא מוצאים. הלוואי ויכולנו בהודעה או בסרטון לשנות להם את ההרגשה, הלוואי ויכולנו כמו במעשה קסם להפסיק את התעללות הנוראית הזאת, הלוואי וסרטון והודעה היו הפתרון אבל הם לא. הפתרון נמצא בכל אחד מאיתנו, ילד, מבוגר, מורה, הורה, בכל בן אדם. אז בבקשה ממני אליכם שיר שנכתב בשביל הילדים של היום, הילדים של מחר, בשביל הילדים שהיינו. בריונות זה לא מגניב. חרמות זה לא מגניב. מחר מתחילה לה שנת לימודים חדשה, אמן ותעבירו אותה באהבה, בחברות ובנתינה. מזמינה אתכם לשתף את השיר כדי שיגיע לכל ילד, שיגע בכל ילד, כדי שנהפוך את העולם שלנו למקום קצת יותר טוב ❤ מזמינה אתכם להיכנס ליוטיוב לשמוע ולראות את הקליפ המלא https://youtu.be/R0lq4E-1_ZE מילים ולחן: אושרת אינגדשט. עיבוד והפקה מוסיקאלית: גל לב. צילום ועריכה: בן פריד. שחקנים: רעי ביטרן, נוגה שם-טוב, אושרת אינגדשט.

A post shared by אושרת אינגדשט (@oshratinga) on

השחקנית, שלקחה חלק בעבר ב"שיר השיימינג" במסגרת הפסטיגל, ניסתה להעביר גם דרך השיר שלה מסר חד וברור בעניין: "בריונות זה לא מגניב. חרמות זה לא מגניב". כמו כן, היא מאמינה כי הפיתרון נמצא בכל אחד מאיתנו: ילד, מבוגר, מורה, הורה, בכל בן אדם. 

שיר השיימינג
 

את הפוסט המרגש אושרת סיימה במסר עם מעט אופטימיות שניסתה להעביר לעוקביה ולמעריציה, וכתבה כי "מחר מתחילה לה שנת לימודים חדשה, אמן ותעבירו אותה באהבה, בחברות ובנתינה. מזמינה אתכם לשתף את השיר כדי שיגיע לכל ילד, שיגע בכל ילד, כדי שנהפוך את העולם שלנו למקום קצת יותר טוב."

תגובות