טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עדן בן זקן. צילום: דניאל קמינסקי

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עדן בן זקן

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- עדן בן זקן

את דרכה החלה עדן לפני ארבע שנים בלבד, דרך ריאלטי, וכבר הספיקה להוציא מלא להיטים ושלושה אלבומים שכבשו את כולנו וזכו למליוני השמעות. לכבוד כך, החלטנו כי מגיע לה להכנס לרשימת האמנים של טופ 5 שלנו, ובחרנו את חמשת השירים הכי מוצלחים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רציתי

השיר "רציתי" יצא ממש לפני חודשים ספורים. השיר הוא שיר אהבה מדהים, ובנוסף לכל הוא קצבי ונעים מאוד. השיר מוכיח במיוחד עד כמה מוכשרת עדן.

 

אף אחד-

השיר "אף אחד" יצא כחלק מהאלבום של עדן "תאמין לי". השיר הוא אחד השירים הרגועים של עדן, בו היא מראה לנו עד כמה הקול שלה מיוחד, עוצמתי, ועד כמה איכותית היא כזמרת. השיר עולה בקצבו באופן שנחמד לשמוע, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים.

 

מלכת השושנים-

מהשיר הזה קשה מאוד להתעלם. הוא אחד השירים המוכרים והמוצלחים יותר של עדן, שזכה למליוני השמעות והצלחה מטורפת. אנחנו חושבים שמכאן, כל מילה שנגיד תהיה מיותרת.

 

פיסה מזכרוני-

גם השיר פיסה מזכרוני נכנס אצלנו לרשימה במהירות רבה. השיר רגוע, ים תיכוני כזה, שלדעתנו מאפיין את עדן מאוד, וכבר על ההתחלה הראה לנו מי בן זקן באמת. כשאנחנו רוצים לעצום עיינים, זה בדיוק השיר הים התיכוני המתאים.

 

תזיזו-

השיר תזיזו יצא לפני מעל שנה, בסיטואציה מיוחדת. עוד כשערוץ הילדים היה באוויר, הוציאה בן זקן יחד איתם את השיר הזה, כשיר הנושא של ערוץ הילדים. אנחנו חושבים שהבחירה הוכיחה את עצמה טוב, ועדן בהחלט מקפיצה אותנו, כמו כוונת השיר.

 
תגובות