סיכומוזיקלי: רגב הוד מפתיע והזמרת שקפצה מדרגה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: רגב הוד מפתיע והזמרת שקפצה מדרגה

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בשבועות האחרונים של 2017, אנחנו כאן עם הסיכום השבועי של המוזיקה הישראלית. והפעם: השיר החדש של רגב הוד, זמר ישראלי חדש בפתח וגם, התקווה 6 עושים שמח לחיילי צהל

גם השבוע הבאנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עופר גולדין "חיים פשוטים"

עופר גולדין היא זמרת צעירה אשר עובדת בימים אלו על אלבום בכורה מתוכו כבר הוציאה את הסינגל "שני ניגודים". השבוע הוציאה גולדין סינגל שני מתוך האלבום המתקרב - "חיים פשוטים".

הסינגל השני של גולדין - "חיים פשוטים" הוא בעצם קאבר. את השיר כתבו והלחינו אביב גפן ועידן רייכל ועל ההפקה והעיבוד המוזיקללי בשיר אחראי ברק אולייר. הביצוע לשיר מצוין, הוא עדין ורגוע ומצליח לרתק אותי לאורך כל השיר. גולדין, מצליחה שוב, להביא שיר לידי ביטוי בצורה המוצלחת ביותר והיא ללא ספק בדרך הנכונה להצלחה. בך הכל ביצוע מעולה, לא משעמם ולא ממצא את עצמו על אף הרוגע שלו דבר שבדרך כלל מאוד לא פשוט ליישם. 

לסיכום: ביצוע מוצלח במיוחד. ★★★★★

 

רגב הוד "אז אמרו לי"

רגב הוד עוסק במוזיקה כבר שנים רבות, הוא הוציא אלבומים ולהיטים רבים. לאחרונה אנחנו רואים אותו מידי ערב בראליטי "המירוץ למיליון" שם הוא ואשתו בין המתמודדים הבולטים ביותר בעונה. השבוע הופיע הוד בהופעת השקה מיוחד (עם כל החברים מהמירוץ) ברידינג בתל אביב, בנוסף להופעה וההשקה המיוחד הוציא הוד סינגל נוסף מתוך האלבום החדש.

את השיר החדש, "אז אמרו לי" כתבו והלחינו מכונת הלהיטים אבי אוחיון והזמר הראל סקעת (שגם עשה קולות לשיר) כאשר מתן דרור ובן אביב הופקדו על העיבוד וההפקה המוזיקלים בשיר. סך הכל סינגל טוב, הוא כיפי להאזנה ומאוד זורם. הוד הצליח גם בשיר הזה להביא ביצוע מוצלח ויחד עם הלחן והקליפ קיבלנו חבילה מוצלחת במיוחד. הקליפ בשיר מיוחד ומסקרן, הוא כולל בעיקר אלמנטים של רשתות חברתיות דבר שמוסיף רבות לשיר.

לסיכום: שוב, סינגל מוצלח ★★★★★ 

 

לידר דנה "סבלנות"  

השם לידר דנה כנראה לא מוכר לכם, אך זה בדיוק הזמן שלכם להתחיל לשנן את השם הזה. דנה הוא זמר צעיר אשר עובד בימים אלו על אלבום בכורה. השבוע הוציא הזמר הצעיר סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה - "סבלנות".

את "סבלנות" כתב דנה בעצמו ועל הלחן בשיר אחראיים דנה, יובל גולד (כן כן המתמודדת מאקס פאקטור) ואופיר בהלול. על העיבוד בשיר לקחו חלק דנה עצמו, יובל גולד, עומר הקר, אופיר בהלול וחן קורדובה שהופקד גם על ההפקה המוזיקלית בשיר החדש. השיר מצוין, הוא מצליח להביא משהו מאוד יפה ולי אישית זה נראה מעין שילוב של אדיר גץ ואליעד נכון עם תוספות שמזכירות לי מוזיקה מחו"ל. השיר מביא איתו קליפ כיפי וקיצי במיוחד שמוסיף רבות לאווירת השיר והוא ללא ספק מצליח לעשות את העבודה שקליפ אמור לעשות. סך הכל הסינגל מצוין, הוא עדין ונעים לאוזן וזוהי התחלה מעולה במוזיקה הישראלית.

לסיכום: כניסה מצוינת למוזיקה הישראלית. ★★★★★ 

 

שווה האזנה 

עברי לידר ממשיך לכבוש ולשתף אותנו בסירטוני שירה וריקוד של השיר החדש שלו "מוגזם" שנכון לעכשיו מסתמן כהצלחה גדולה. השבוע העלה לחשבון האינסטגרם שלו קטע ריקוד ושירה עם הזמרת שפיטה. לגמרי שווה לכם לצפות בשני המוכשרים האלו! 

 השבוע הופיעו להקת התקווה 6 בפני חיילי יחידת הקומנדו. בסרטון שהעלו הלהקה לחשבון האינסטגרם שלהם אפשר לראות את הקהל רוקד ונהנה מההופעה של הלהקה הכי ישראלית בארץ! לגמרי אחד הסרטונים היותר מקסימים שיצא לי לראות, תצפו גם אתם. 

 

אמש עם חיילי הקומנדו💚הכל קטן עליהם

A post shared by Hatikva6 התקווה 6 (@hatikva6_official) on

עוד משהו ששווה לכם לדעת, כוכבת העונה הראשונה של "פרויקט הלהקה" - דניאל מזוז, שגם זכתה להגיע ללהקה הסופית, היא אחת מההבטחות הגדולות ב"הליקון". כזכור, לפני כחודש שחררה מזוז את הסינגל, "באבא בהודו" שהיה מוצלח במיוחד אך השבוע הוא יצא באופן רשמי לתחנות הרדיו. 

 

 

תגובות