גיא ויהל משיקים: "מופע שהוא הצלחה אחת גדולה". צילום: ליאור כתר

גיא ויהל משיקים: "מופע שהוא הצלחה אחת גדולה"

בסוף השבוע האחרון (ה'), הצמד העולה גיא ויהל השיקו אלבום במופע מושקע ואנחנו היינו שם לספר לכם מה בדיוק היה. וזה לא הכל, יש בידינו גם ראיון עם הכוכבים רגע לפני שהם עלו לבמה!

ביום (ה'), במעודן התאטרון שבתל אביב נערך מופע מיוחד של גיא ויהל, אחד ההרכבים שהכי צלח בשנים האחרונות והוכיח לנו שוב ושוב שהם שלא טעינו לגביהם. השניים השיקו אלבום רביעי במספר בשם ״השמש תזרח״ במופע שבו היו כל הלהיטים החדשים. ובנוסף אליהם, ראינו אורחים מיוחדים שהקפיצו את הערב. ולא פספסנו גם ראיון קצר איתם לפני המופע המרגש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 


כאשר הגענו למקום, ראינו שהוא מתמלא לאט לאט באנשים נרגשים שבאו לראות את הצמד מופיע. לפני עליתם, שאלנו אותם מספר שאלות והם השיבו כך: "אנחנו נרגשים מכך שאנחנו מופיעים במועדון התיאטרון. וזה מרגש שזה האלבום השלישי שאנחנו משחררים בעברית. בנוסף, מחכים לכם באלבום שירים טובים וכיפיים. נהנינו מאוד מתהליך העשייה של האלבום ואנחנו שמחים להציג אותו בפניכם, הוא מתקשר מאוד עם מה שקורה בעולם". הוסיפו ואמרו "אנחנו אוהבים אתכם גולשי פרוגי! מחכים לכם בהופעות הבאות".

 

המופע התחיל בשיר הראשון ״ מרוב אושר״ שסחף את הקהל כולו ללא יוצא מן הכלל. לאחר גל האהבה שקיבלו על ההתחלה, המשיכו עם השירים "תאמין", "ארבעים שקיעות". לאחר שהרימו את האנרגיות על הבמה סיפרו על ההשקה של האלבום ועל כך שתמיד מתבלבלים בניהם. אחרי שהכרנו את המשתתפים ואת הנגנים גיא ויהל המשיכו לשירים נוספים חדשים מהאלבום ״שמש תזרח״, ״הכול יכול לקרות״, ״יהיה טוב״, ״להציל אותי״, ו״לא לקחת כלום״.

לאחר מכן, עלתה לבמה להקת "רד בנד" שאותה אירחו גיא ויהל ויחד איתם ביצעו שלושה שירים מוכרים שהקפיצו את הקהל. בניהם "do I wanna know", "Crazy" וגרמו לקהל לא להישאר אדישים להמשך הערב.

גיא ויהל
"הקהל לא נשאר אדיש לזה"© ליאור כתר

אחרי שלהקת "רד בנד" ירדה מהבמה, גיא ויהל סיפרו שהם מכירים כבר כעשרים שנה ונפגשו בפעם הראשונה בפנימיה שהיו בה יחד. שם התחילו לעבוד יחד ושרו רק הם והגיטרה מול מעט אנשים וציינו כי הם שמחים לראות את כמות האנשים שהגיעה להופעה שבהחלט הייתה מרשימה. המופע המשיך עם השירים ״ שמים בוערים״, ״סעי לבד״, ״היא לא רוצה לחזור״ ולמרות השעה המאוחרת, הקהל רק התעורר עם הזמן.

"כמות האנשים הייתה מרשימה" © ליאור כתר

לקראת סיום המופע אמרו שכעת הזמן לשיר האחרון במופע ושרו את השיר ״בא לי לדבר״. גיא ויהל חזרו לבמה ושרו את ״בואי אהבה״. מיד אחריו, כולנו שמנו לב שיש שיר אחד שעוד לא שמענו. גיא ויהל נתנו ביצוע של השיר ״תראי אני אוהב״ וסירבו לרדת אחרי שנתנו עוד להיט נוסף ״יותר מדי זמן״ שסגר את המופע.

סגירה מעולה למופע נהדר
סגירה מעולה למופע נהדר © ליאור כתר

לסיכום, אין ספק שהמופע של השניים הוכיח שמדובר בצמד עם שירים מוצלחים ביותר. ההתכנסות של הקהל כללה לא מעט אנשים שיודעים את כל המילים לשירים והציפו את השניים באהבה גדולה. ראינו שהקהל צמא לעוד שירים שלהם ושרק רוצים לשמוע עוד מהם ומהאלבום הבא שלהם. המופע היה הצלחה אחת גדולה!

תגובות