רותם כהן ואיתי לוי יחממו את אנריקה איגלסיאס בישראל. צילום: רמי זרנגר, רונן אקרמן

רותם כהן ואיתי לוי יחממו את אנריקה איגלסיאס בישראל

שני כוכבי המוזיקה המקומית נבחרו לחמם את המופע של הזמר הלטיני בארץ ישראל שתתקיים בחודש הבא. אך זה לא הכל - איגלסיאס הכריז הבוקר (ג') כי כהן צפוי להופיע איתו ובנוסף - ההפקה הבינלאומית מתכננת מופע חימום נוסף של אמן בינלאומי

בחירה קלאסית אך עם טוויסטים: בדיוק כמו שציפינו, הזמר האהוב רותם כהן נבחר לחמם את המופע של אנריקה איגלסיאס בישראל. כזכור, בין השניים קיים שיתוף פעולה מצליח לאחר שכהן השתתף בגרסת הרמיקס ללהיטו של איגלסיאס - "SUBEME LA RADIO". אך הטוויסט הראשון מגיע בכך שכהן נבחר לא רק כחימום אלא כי אנריקה עצמו הודיע הבוקר (ג') כי זה צפוי להופיע איתו על הבמה. הטוויסט השני - הוא כי יש מופע חימום נוסף ומיוחד לא פחות - גם הזמר איתי לוי יופיע לפני המופע המרכזי של הערב.

 

בסוף השבוע האחרון התקבל האישור הסופי ממנהליו של אנריקה איגלסיאס לגבי המופעים שיפתחו את הופעתו ב-27 במאי בפארק הירקון בתל אביב ומעבר לבחירה המתבקשת בכהן, הבחירה הנוספת המפתיעה הייתה בלוי שאחראי על לא מעט להיטים מקומיים מצליחים במיוחד ושיתופי פעולה בולטים כמו עם סטפן, האולטראס ואייל גולן. 

 

אך זה לא הכל, מסתבר שמתוכנן מופע חימום נוסף והוא יהיה של אמן בינלאומי! שמו של המופע הנוסף עדיין לא נחשף וההפקה הבינלאומית תכריז על כך בימים הקרובים. 

 

 

 

 

 

תגובות