בכורה: יוצאת "דה וויס" בסינגל ראשון. צילום: אור דנון

בכורה: יוצאת "דה וויס" בסינגל ראשון

נופר כהן נמצאת על הבמות כבר מגיל 10, היא פרצה אל חיינו ב"דה וויס 2" והמשיכה בתור זמרת הליווי של אדיר גץ וכחברה ב"ווקה פיפל". כעת היא פורצת רשמית בסינגל בכורה!

נופר כהן הגיחה אל חיינו בעונה השנייה של תכנית הריאליטי המוזיקלית "דה וויס" והמשיכה לשירות בלהקה צבאית, אך כהן נמצאת על הבמות כבר מגיל 10, וכעת היא מרגישה מספיק שלמה ומוכנה לסינגל הראשון שלה (אותו כתב קיי בן סלמון, יוצר "אולי נדבר"), שאתם שומעים כאן בבכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

נופר כהן - אנשים. באדיבות שירי רווה יחסי ציבור
 


איך התחלת לעסוק במוזיקה?

"התחלתי ביסודי. הייתי בלהקת נוער בשם 'כתום תפוז' ומשם התגלגלתי לתחרויות. מעבר לזה,למדתי ועשיתי חמש יחידות בפיתוח קול. תמיד ידעתי שמוזיקה זה חלק גדול מאוד גדול מהחיים שלי ולקחתי צעד קדימה עם המוזיקה".

 

היית גם חלק מהרכב ה"ווקה פיפל" שמככב על הבמות.

"'ווקה פיפל' היא להקה לא שגרתית בכלל. היא חבורה של שמונה זמרים שמתלבשים בדימוי חייזרים בלבן ובעצם עושים הכל דרך הפה בלי שום כלי נגינה. הלהקה מופיעה בהרבה מקומות בעולם כבר עשור ואני הצטרפתי ללהקה הזו בשנתיים וחצי האחרונה וזו ללא ספק אחת החוויות היותר גדולות שעברתי".

עכשיו את מוציאה את סינגל הבכורה שלך - "אנשים". איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה מאוד מהנה ומאתגרת. זה סינגל ראשון שלי החלטתי שאני עושה שינוי ויוצאת לקריירת סולו אחרי שאני הרבה מאוד זמן דרך הרכבים. הדרך בה עבדנו הייתה למצוא שיתופי פעולה רקדנים, תפאורה, תאורה זה מרגש מאוד ובעצם להעביר מסר לקהל משהו ממני ולא מתוך הרכב".

© צילום: אור דנון

עם איזה זמרת היית מעוניינת לשתף פעולה?

"הייתי מעוניינת לשתף פעולה עם שירי מימון. היא מדהימה. הדרך שבה היא עברה לאורך כל השנים זה מדהים. שירי היא לדעתי מודל לחיקוי היא הראתה שלפעמיים כשמקבלים את המילה 'לא' זה לא אמור לגרום לייאוש. היא שיחקה אותה בדרך שהיא עשתה עד שהיא הגיעה לאן שהיא הגיעה היום, זה מטורף".

אחרי שצברת הרבה ניסיון עם זמרים, איך זה מרגיש להוציא סינגל משלך?

"אני הסתכלת מסביב, הייתי עם ניסיון שחוויתי על צורת העבודה שמתנהלים ועל מה אומרים, איך זה להוציא את הסינגל, כמה עבודה זה דורש, באתי לזה מאוד מוכנה נפשית כי הדבר היחיד שאני רואה את עצמי עושה זה המוזיקה. ללא ספק זה מה שמרים אותי למעלה. אני רוצה להעביר מסר לנוער שאת יפה כמו שאת ותעשי רק מה שעושה לך טוב ולאנשים תמיד יש מה להגיד וזו הסיבה שקוראים לזה אנשים".

השתתפת ב'דה וויס', את חושבת שהתוכנית השפיעה עלייך בתקופה שאחרי?

"הגעתי לשם בגיל 17. במסגרת התכנית נחשפתי לריאליטי בפריים טיים שזה חלום מבחינתי. קיבלתי ניסיון לעמוד על במה, אין טקסט מולך זה משהו שקורה על זמן אמת. קיבלתי את הניסיון הזה ואת הביטחון לעמוד על במה שזה בפריים טיים".

 

עד שהתחלת לעבוד בסולו, היית זמרת הליווי של אדיר גץ.

"אדיר מקסים! כל דבר שהייתי צריכה או עצה הוא היה מיד מציע שזה משהו שלא כולם עושים. חוץ מזה שהוא זמר מדהים אני אוהבת את הדרך שבה הוא עובד הוא מראה את האכפתיות שלו הוא בן אדם מדהים וחבר טוב".

מה השאיפות שלך ולאן את מכוונת להגיע?

"אני מכוונת להגיע כמה רחוק שאפשר, להתחיל מהבית שזה מה שעשיתי עד עכשיו ולהתחיל לנסות שישמעו עליי ושישמעו מי זו נופר, להראות להם את מה שיש לי להציע ולתת ומקווה לכוון לשם ולכבוש לבבות של הקהל".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"מופיעה בעולם בארץ. אני לא מכוונת נטו לנוער, אולי נתראה עוד בהמשך".



תגובות