לכבוד ראש השנה: הזמרים שהיו בראש המצעדים. צילום מסך מאינסטגרם

לכבוד ראש השנה: הזמרים שהיו בראש המצעדים

היום אנחנו חוגגים את ראש השנה, חג של התחדשות והתחלה חדשה. לכבוד החג הכנו עבורכם חמישה זמרים שכיכבו בראש המצעדים: אז מי נכנס לרשימה? ומי נשאר בחוץ?

היום בערב כולנו נחגוג את ראש השנה וניפרד משנת התשע"ח ונתחיל דרך חדשה בשנת התשע"ט. לכבוד המאורע החגיגי הזה אספנו לכם את הזמרים שהיו בראש מצעדי המוזיקה בשנה החולפת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם

עומר אדם דאג לנו ללא מעט שירים טובים השנה, ובעיקר להמון הופעות Sold Out והוא היה בראש המצעדים השבועיים שבוע אחרי שבוע (טפו טפו טפו) למשל: "שני משוגעים" שגם זכה בתואר "שיר השנה" במצעד השנתי של "גלגלצ". מלבד "שני משוגעים" גם "חברות שלך" ו"אוהבת אותי אמיתי" כיכבו לא מעט במצעדים השבועיים. זו ללא ספק הייתה שנה מוצלחת עבור אדם הצעיר.

 

יובל דיין

יובל דיין היא אחת הזמרות היותר מוכשרות שיש לנו במוזיקה הישראלית, היא הוציאה שני אלובמים מצליחים ובימים אלו עובדת תוך כדי השתתפות במחזמר "מיקה שלי" של תיאטרון הבימה על אלבום שלישי. השנה הוציאה דיין הצעירה את "הסוף הטוב הזה" ו"תשאל את המים" כסינגלים לקראת האלבום החדש והשניים כיכבו רבות במצעדים ולגמרי הוסיפו עוד נקודות לזמרת המוכשרות.

איתי לוי

איתי לוי הוא ללא ספק אחד הזמרים האהובים והמוכשרים במוזיקה שלנו, מאחוריו עומדים כבר ארבעה אלבומים, הופעות רבות והשתתפות ב"מחוברים". השנה הוציא לוי את אבלומי הרביעי ושיריו היו חלק מרכזי בפליליזט ובמצעדים, שנים מהם אפילו הגיעו למקומות מכובדים במצעד השנתי הרשמי של "גלגלצ". 

אליעד

"זמן" של אליעד נחום היה בין השירים המושמעים ביותר ואף נכנס לא פעם למצעדים השבועיים. "זמן" הוא שיר מוצלח, ממכר, כיפי ואנחנו לגמרי מחכים לשירים הבאים של אליעד ובטוחים שגם הם יקחו חלק במצעדים.

 

שירי מימון

שירי מימון תמיד הייתה אחת הזמרות הגדולות בארץ וכייאה לזמרת גדולה היא גם מככבת בראש המצעדיים השבועיים. השנה כיכבה במצעדיים עם "יש לי הכל", "ככה פשוט" ו"אחותי" שהיו שלושה שירים מוצלחים במיוחד מבית היוצר של מימון ושניהם הגיעו למצעדיים השבועיים לא פעם. אגב, מימון תחגוג את השנה החדשה מעבר לים עם חזרות למחזמר "שיקאגו" בו היא תכבב בחודש הקרוב, בהצלחה!

 
 
תגובות