ביקורת הופעה: נתן גושן סוגר סבב הופעות מטורף. צילום: ספיר שלמה

ביקורת הופעה: נתן גושן סוגר סבב הופעות מטורף

אמש (ב') סגר נתן גושן את סיבוב הופעות הקיץ שלו, וכיאה לאירוע הוא עשה זאת על אחת הבמות הגדולות ביותר בארץ- אמפי שוני. כמובן שאנחנו היינו שם

השנתיים האחרונות היו מוצלחות במיוחד עבור נתן גושן. הוא הוציא אלבום, שחרר מספר סינגלים נוספים, השתתף בסרט מצליח שיצא לא מזמן לאקרנים וכתב את כל הפסקול שלו. תוך כל אלו, המשיך להופיע על הבמות ברחבי הארץ ואמש (ב') חתם את סיבוב הופעות הקיץ שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתח גושן בשיר "באתי לחלום", שיר חדש שעוד לא יצא רשמית ליוטיוב והכריז שזה הסינגל הבא שלו שעתיד לצאת. לדענו הבחירה לפתוח את המופע בשיר זה הייתה לא נכונה, מכיוון שרוב הקהל, שבא לשיר ולצעוק יחד עם נתן לא הכיר את השיר החדש ונדמה שההתחלה הייתה קצת רגועה ושקטה מיותר ממה שציפינו. 

הזמר המשיך ושר את להיטיו הגדולים כמו "30",  "דקה משיגעון", "זה שלנו", "מה אם נתנשק" ונוספים. כל אלו הקפיצו את הקהל וגרמו לו להתחבר ביחד איתו. הייתה תחושה שכל שיר, רגוע או קצבי, מוקדש לכל אחד מאיתנו בנפרד בעקבות השירה המרגשת, קולו הנעים ותנועותו המדהימה על הבמה של גושן.

 

השלב הבא של ההופעה היה שלב מרגש במיוחד. בתחילתו הוא ביצע את השיר הראשון שכתב והלחין, "עדיין ריק",בצורה שובת לב. מיד לאחר מכן התיישב ממש קרוב להקהל ונתן ביצוע עדין ואקוסטי לאחד השירים היפים שלו - "נושבת באוויר". תוך כל אלו, הוא סיפר בקצרה נתן על תהליך היצירה והכתיבה של השירים, שהרי כתב בגיל מאוד מאוד צעיר.

לאחר שביצע מספר להיטים כמו "כל מה שיש לי", ביצע נתן שני שירים מפתיעים. הראשון היה "חיכיתי" שבמהלכו עלה ישי ריבו ושר איתו ביחד. לאחר מכן, ביצע ריבו את "אור החיים". הקולות של שניהם יחד השתלבו מצויין וריגשו את הקהל. ואז עבר גושןלבצע את  שיר הפסקול מהסרט החדש בו הוא משתתף, "סיפור אחר". כל הקהל קם, קפץ ורקד, בין אם ראה את הסרט ובין אם לא. 

עם ריבו על הבמה
עם ריבו על הבמה © צילום: ספיר שלמה

אם החלק הקודם של ההופעה היה רגוע ונתן תחושה אינטימית, פה חל מפנה. גושן עבר ממצב אינטימי ורגוע למצב בו הוא חלק מהקהל, כשהוא ירד מהבמה, עבר בין המעריצים ונתן לקהל הזדמנות לחבק אותו, להצטלם איתו ולשיר איתו את "thinking about it" ו"את באה אליי". 


כשחזר נתן לבמה, הייתה תחושה אחרת בהופעה. וזאת כי הורגש שנתן ממש נפתח. משהו באנרגיה שלו, בביצועים שלו, בקצב שלו ובקול שלו נהיה טוב יותר. כך הוא ביצע בשיא האנרגיה את "דור הסטלבט", "דברי איתי יותר", "עוד" ונוספים.

סיום מטורף לסיבוב הופעות מצליח
סיום מטורף לסיבוב הופעות מצליח © ספיר שלמה

המופע וסיבוב ההופעות נסגר בשיר "26" ובהחלט השאיר לכולנו טעם של עוד. ללא ספק זה היה אחד המופעים היותר טובים של גושן. מופע עם המון אנרגיה, חיבור לקהל ותחושה אישית. אנחנו כבר מחכים לסיבוב ההופעות הבא.

 

תגובות