סיכומוזיקלי: קרן פלס עושה עידן רייכל. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: קרן פלס עושה עידן רייכל

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים במוזיקה הישראלית. אז אם אתם עדיין מנסים להתאושש מהחזרה לבית הספר ופספסתם את כל מה שחדש - זה בדיוק בשבילכם. והשבוע: הדואט המרגש של קרן פלס וכוכבות "דה וויס" לא נחות לרגע

רגע לפני שהשבוע מסתיים, אספנו לכם את השירים החדשים במוזיקה הישראלית. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קרן פלס ורון בוחניק - שקופים

השבוע הפתיעו אותנו שני אנשים שלא ציפינו לשיתוף פעולה שלהם. קרן פלס - הזמרת המוכרת והאהובה, והזמר רון בוחניק - כמי שמוכר לנו מהשיר "צבעים". השניים שחררו השבוע  דואט בשם "שקופים". אותו כתבה פלס ביחד עם אמיר דדון ואף הלחינה אותו. השיר עמוק, יש בו איזון והרמוניה, עדין מצד אחד אבל כל- כך נוגע ויפה. המילים מתחברות וכמובן קרן ורון שעושים עבודה מדהימה. משהו בשיר היה קצת "עידן רייכלי", כזה שבקלות אוהבים והוא כל כך ישראלי.

לסיכום: מוצלח במיוחד ★★★★★

 

קורל ביסמוט - חיות העיר

קורל ביסמוט, שמוכרת לנו בין היתר מהריאליטי "דה ווייס", שחררה השבוע סינגל חדש, "חיות עיר", אותו כתבה והלחינה הקול של קורל שהופך את השיר להכי טוב שיכל להיות. אומנם השיר עשוי במקצב כזה שלא כולם מעכלים בקלות, אך עלינו זה לגמרי עבד וגרם לנו להרגיש חיית עיר.

לסיכום: רוצים לשמוע שוב ★★★★

 

מושיקו מור- טיפוס של חורף

הזמר המוכר, מושיקו מור, הוציא השבוע סינגל חדש, "טיפוס של חורף". סך הכל שיר יפה, המוזיקה מתחברת למילים, היא קצבית ומתאימה, עושה חשק לרקוד והקול של מושיקו בהחלט מדהים. אך עם זאת, הרגשנו שמשהו היה חסר ולא שונה משירים אחרים באותו הסגנון היה בו משהו שהזכיר את "לפעמים", "הלב שלך בממתינה" ועוד כמה להיטים אחרונים.

לסיכום: קצבי, אבל היה חסר משהו כדי לייחד ★★★

 

רז שמואלי - "על מה אתה כועס"

עוד יוצאת "דה וויס" הוציאה השבוע סינגל חדש, הפעם מדובר בלא אחרת מאשר רז שמואלי, שהגיעה למקום השני בעונה הראשונה של התכנית. הסינגל אמיתי וכנה, מספר על זוגיות שחווה משבר. הקול של שמואלי חודר ישר לנשמה ואנחנו לא יכולים להפסיק להאזין לה. חייבים גם לשבח את הקלים שעשוי טוב ורק תורם לשיר. שמואלי הוכיחה בסינגל שהיא הייתה חסרה לנו, באופן אירוני, כל הזמן הזה. איזה כיף שחזרת בגדול!

שיר השבוע שלנו, נכנס לפלייליסט ביג טיים ★★★★★

 

שווה האזנה

השבוע שיתף אייל מזעקי בעמוד האינסטגרם שלו, סרטון בו הוא שר שיר מקורי שלו שכתב אותו לחברו הטוב שהתאבד לפני כשנתיים. הביצוע מרגש בטירוף, עושה צמרמורות וחודר ישר לתוך הלב. הרגיש כאילו אנחנו חווים איתו יחד את הכאב וזה אומר הרבה.

 
תגובות