תו הכוכב: יהונתן אבידני "בסוף גם אני נשברתי". צילום מסך מיוטיוב

תו הכוכב: יהונתן אבידני "בסוף גם אני נשברתי"

כמו שאנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. כל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד, שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע- יהונתן אבידני

את יהונתן אבידני, בן ה-21 אתם אולי מכירים מתכנית הטלוויזיה "דה פור" ששודרה ממש לאחרונה. או אולי מהשם "עמית ויהונתן" - הצמד המוזיקלי שהסעיר את המדינה עם "סגנון" חדש- משאפ. תפסנו את יהונתן לראיון קצר כדי לגלות, מהו "תו הכוכב" שלו?

 

מה אתה עושה בימים אלו?

"בימים אלו אני חייל - אני אמן פעיל בצבא, ובו זמנית אני עובד על החומרים שלי. כרגע עובדים על סינגל שני ושלישי, במקביל."

יהונתן אבידני
יהונתן אבידני © צילום מסך מהאינסטגרם

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"כל המשפחה שלי מוזיקלית, אחי הקטן שהיה בבית ספר למוזיקה, אבא שלי שיש לו להקה, והדודים שלי שהם נגנים של זמרים גדולים כמו שרית חדד ועוד.. בגיל 9 התחלתי לנגן בתופים ומשם האהבה למוזיקה רק גדלה"

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

"יש למוזיקה שאני שומע השפעה ישירה על הסגנון שאני יוצר, אני לוקח קצת מכל עולם וסגנון ובסוף הכל ביחד מרכיב איזו 'נוסחא' מסויימת- השירים שלי."

youtube
 
 

אילו דברים היית רוצה לעשות מלבד המוזיקה?

"אני לא רואה את עצמי עושה יותר מדי דברים חוץ ממוזיקה, אבל אולי להיות שחקן זה משהו שגם מעניין אותי, או אולי אפילו לכתוב איזו סדרת טלוויזיה."

השתתפת בתכנית הריאלטי ״דה פור״, אתה רואה את עצמך משתתף בעוד תכנית ריאלטי?

"לא, ממש לא. דה פור לגמרי הספיקה לי. האמת שאני עד היום לא מאמין שהשתתפתי בריאלטי כי הייתי ככ נגד זה תקופה ארוכה, אבל בסוף גם אני נשברתי. לכן, עוד ריאלטי? לא נראלי שיקרה.. אין סיכוי."

youtube
 

לסיום, הפינה ״תו הכוכב״ נקראת כך בגלל השאלה/משימה הזו - נשמח אם תבחר שיר שאתה אוהב, שיר שמשמעותי ומיוחד עבורך, או שתבחר לפרגן לאמן אחר שאתה אוהב ומעריך.

"אני בוחר בשיר "לבחור נכון" של אמיר דדון. שיר שאני מאוד מאוד אוהב ואני מאוד מחובר אליו, ובכללי, אמיר דדון הוא ווקאליסט אדיר לדעתי. הוא זמר שאני מאוד אוהב ומעריך."

 

youtube
 

 

תגובות