המופע החדש של התקווה 6: "אלבום חדש להתאהב בו". צילום: שלומי פינטו

המופע החדש של התקווה 6: "אלבום חדש להתאהב בו"

ביום חמישי האחרון היינו בהופעות הבכורה של אלבומם החדש של "התקווה 6" וחזרנו מאוהבים יותר מאי פעם. סיקור

"התקווה 6" היא אחת הלהקות המוכרות והמצליחות ביותר בארץ, עם כחמישה אלבומים ולא מעט להיטים ענקיים. בערב חמישי האחרון היינו בהופעה שלהם, בה הם השיקו את שירי האלבום השישי והחדש והאמת? שנהנו כמו שלא נהנו הרבה זמן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתחו עם השירים "משהו נעים לנשמה", "הכל עוד לפניי" ו"בעולם שלה", שהיו פתיחה מדהימה למופע והכניסו אותנו אל העולם שלהם, המשיכו עם השירים "מה שיהיה יהיה" ו "כל יום מחדש" שהכניסו את הקצב השמח מתחילת המופע והוסיפו איתם אופטימיות מהנה.

וכמובן, איך אפשר בלי השירים המוכרים והאהובים "שימי לי עוד רום", "הכי ישראלי" ו "אם אפגוש את אלוהים" שלגמרי הרימו את המורל של ההופעה וביחד עם המורל, את כל הקהל לשמיים - עם נגיעות וטביעת אצבע מוזיקלית ששייכת רק להם.

הרימו
הרימו © צילום: שלומי פינטו

לקראת סוף ההופעה הם עלו עם השירים "הפרדסים של גן עדן" ו "גדול עליי", שנתנו אווירה נעימה והיום נעימים לסיום המופע. בנוסף, במהלך המופע עשו התקווה שש הפתעה גדולה לקהל ושרו בבכורה את שירי האלבום החדש שלהם, שביניהם "יום יפה" ו "שללו לי". עם זאת, זאת הייתה הפתעה ענקית כי מכל שירי האלבום, רק שיר אחד פורסם ליוטיוב והוא "יום יפה".

 

אין ספק ש"התקווה 6" הם הלהקה הכי ישראלית שיש, עם להיטים מעולים שרק הולכים ומתווספים עם השנים ועם הרכב מנצח שלא היינו מחליפים. כמה כיף שיש לנו אותם וכמה כיף שיש להם אלבום חדש שנוכל להתאהב בו.

© צילום: שלומי פינטו

 

 
תגיות
תגובות