שישי הפוך: קווין רובין משחרר סינגל עם שימי תבורי. צילום מסך מהקליפ

שישי הפוך: קווין רובין משחרר סינגל עם שימי תבורי

מי היה מאמין שיום אחד קווין רובין ושימי תבורי יתחלפו ביניהם? שיר חדש ומשותף של השניים מציג בדיוק את מה שקרה בסיטואציה המוזרה

זה לגמרי השבוע של כוכב הרשת והשחקן קווין רובין. אחרי שנודע על ליהוקו לסרט חדש ולסדרה חדשה - הבוקר (ו') משתחרר שיר חדש שלו והפעם: עם שימי תבורי בכבודו ובעצמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בדחייה של יום אחד (אם כי זה לגמרי תואם את שם השיר), "שישי הפוך" משתחרר הבוקר וזה אחד הדברים הכי מצחיקים שראינו. בלהיט הקומי של רובין ותבורי מוטל כישוף בעזרת המשפט "שתאכל אותך כרישה" וכוכב הרשת והזמר מתחלפים באורח החיים שלהם (ממש כמו בסרט הנושא את אותו השם). תבורי נכנס לגופו של רובין והופך לכוכב צעיר ברשת ואילו רובין נכנס לחייו של זמר בוגר. 

 

בשיר הקצבי מתארחים גם בנות הזוג של השניים - יהודית באומן ודניאלה קריסטיה שאף משתתפות בקליפ יחד עם אלי ולורן ממשפחת אליהו, אוראל צברי ואנג'ל ברנס. כמו כן נעשות קריצות בשיר ללהיטים אחרים של תבורי, כך שגם המבוגרים יותר ימצאו נקודת חיבור לכל זה. יש מצב שמצאנו את סטטיק ובן אל הבאים?

שימי וקווין
שימי וקווין © רפי דלויה

את השיר כתב יוני חרלפ ("תעשה לי סאב", "המשימה רומא") שיצר את הקליפ יחד עם אימרי אגמון שעבד עם לא מעט כוכבי רשת על הקליפים המצליחים שלהם.

תגובות