הראל סקעת ועילי בוטנר בקליפ עם יתומי צה"ל. צילום מסך מהקליפ

הראל סקעת ועילי בוטנר בקליפ עם יתומי צה"ל

הראל סקעת ועילי בוטנר שחררו קליפ מרגש יחד עם יתומי צה"ל לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בשיר "ילד ואבא ואמא"

היום, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הראל סקעת ועילי בוטנר משתפים פעולה לזכרם של חללי צה״ל. השניים ביצעו את השיר יחד עם יתומי צה״ל - צעירים שנותרו ללא הוריהם לאחר שנהרגו במשך פעולה מבצעית, פיגוע וכדומה. הצעירים מהווים קולות רקע ושרים יחד עם בוטנר וסקעת המוכשרים והמרגשים את השיר המדהים - ״ילד ואבא ואמא״ אותו שחררו כבר לפני ארבע שנים ועתה העניקו לו קליפ.

השיר מדבר על האובדן הקשה והכואב של איבוד הורה, בעקבות מוות טראגי ולא טבעי, ובטח שלא מוצדק. המילים המדהימות ושוברות הלב של השיר מראות לנו צד מעט אחר שלא ראינו עד עכשיו, משפחות שכולות שלא איבדו אח או ילד - אלא הורה, מדריך ומנטור לחיים. השיר הזה מצליח לעורר בנו רגש חזק מאוד, ועוד ביום כל כך קשה וכואב כמו יום הזיכרון, שמרעיד לנו את הלב וגורם לנו ל צמרמורות.

 

אי אפשר כמובן להתעלם מהקליפ המדהים הזה עם האמירה החזקה והכואבת. לראות את כל הילדים והאלה שמעט יותר בוגרים ביחד, שרים לזכר הוריהם שאיבדו, בהחלט מצליח לצמרר אותנו ולגרום לנו לרגשות חזקים עוד יותר בשילוב הקולות המדהימים והנוגעים ללב של עילי בוטנר והראל סקעת. בקליפ מוצגות גם תמונות מחייהם האישיים של הילדים בקליפ, עם הוריהם לפני שנהרגו. ילדים קטנים, נערים צעירים וכאלה שבוגרים יותר ביחד, משתפים פעולה בשיר פשוט מדהים ויוזמה מבורכת.

תגובות