סיכומוזיקלי: רוני דלומי, קובי מרימי ועמית פרקש שרים ביטלס. אינסטגרם @ronidaloomi

סיכומוזיקלי: רוני דלומי, קובי מרימי ועמית פרקש שרים ביטלס

עוד שבוע ארוך הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אספנו אותם במיוחד בשבילכם

אחרי שבוע עמוס במיוחד, אין כמו לשבת ולהאזין למוזיקה טובה. גם השבוע אספנו לכם את השירים הכי חמים שיצאו. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתי ביטון - הכל מושלם

אתי ביטון, כמי שמוכרת לנו, בין היתר, מ"הכוכב הבא לאירוויזיון", שיחררה השבוע את הסינגל החדש שלה - "הכל מושלם", אותו כתבה והלחינה עם מאור שטרית, שהיה אחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. השיר מאוד קצבי, פופי וקליט, מאוד מתאים לסגנון המוזיקלי של הכוכבת. השיר קליל ונותן לנו טעם של עוד. הכי קייצי!

לסיכום: ממכר. ★★★★

 

רואי מימרן - סתם ככה

כנראה שעוד לא שמעתם על רואי מימרן שהיה מוכר עד כה בשל מאבקיו למען הוריו הגאים, וכעת הוא יוצא לדרך מוזיקלית בפני עצמו. תעצרו את מה שאתם עושים ובואו לשמוע את שיר הבכורה שלו שיצא השבוע, "סתם ככה" אותו כתב בעצמו והלחין יחד עם עומר שמחוני. השיר מדהים מכל הבחינות, יש לו מוזיקה קצבית אבל במידה הנכונה ואם מנסים להקשיב יותר למילים מגלים טקסט עמוק ומרגש. קולו של מימרן נוגע בכל פינה בלב.

לסיכום: מדהים. ★★★★★

 

נועה גפלה - תירגעי

בין אם שמעתם אי פעם את השם נועה גפלה ובין אם לא, הסינגל החדש ששיחררה השבוע הוא ללא ספק מטורף. "תירגעי", אותו כתבה והלחינה גפלה, הוא שיר שפשוט כיף לשמוע, יש בו עדינות מסויימת ומרגיעה כזו שמזכירה לנו את ג'יין בורדו המצליחה עם טאצ' שגם היה בניחוח רוני דלומי בקולה של נועה. פשוט שיר היסטרי, ממכר ועם קליפ לא פחות ממושלם.

לסיכום: חובה לשמוע! ★★★★

 

נסרין קדרי - יש לי אותך

כולנו מכירים את נסרין קדרי, הזמרת הים- תיכונית עם הקול הכובש והמהפנט שלה. השבוע יצא השיר החדש שלה, "יש לי אותך" אותו כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות. השיר מרגש מאוד, המוזיקה עדינה מאוד ומבליטה את קולה המדהים של נסרין שפשוט עושה לנו צמרמורות כל פעם מחדש ושורטת את הלב. נסרין ללא ספק שרה מתוך הנשמה שלה ולא מפסיקה להוכיח זאת.

לסיכום: מרגשת. ★★★★★

 

דודו טסה מארח את זהבה בן - כמה לב

שניים מהאמנים המוכשרים ביותר שיש לנו בעולם המוזיקה הישראלית, זהבה בן ודודו טסה, שיתפו השבוע פעולה בשיר חדש, "כמה לב", אותו כתב טסה עם אלון אבידר והלחין בעצמו. הטקסט עצמו מדהים, מעבר למנגינה העוצמתית שמלווה את השיר והופכת אותו לקצבי ועוצמתי, המילים מאוד מדויקות, פוגעות בול לנקודות המתאימות, ועם הקול המדהים של טסה ובן זה בכלל משהו אחר. יש בו משהו כל כך ישראלי ואותנטי שפשוט מנכז לתוכו את כל מה שצריך.

לסיכום: יש כאן הרבה לב. ★★★★★

 

שווה האזנה

השבוע שיתפה רוני דלומי בעמוד האינסטגרם שלה סרטון ובו היא והקאסט של ההצגה החדשה בה היא משתתפת, וביניהם ניתן למצוא את קובי מרימי ועמית פרקש, מבצעים את השיר “Let It Be” של הביטלס בצורה כל כך מרגשת ועוצמתית, אין לנו ספק שמדובר בקבוצה של אנשים מוכשרים, גם ביחד וגם לחוד.

 

תגובות