רק רוצה לרקוד: נדב גדג׳ משחרר להיט חדש. עמית זאנטקרן

רק רוצה לרקוד: נדב גדג׳ משחרר להיט חדש

נדב גדג׳ משחרר מוזיקה מעולה כבר כמעט חמש שנים ותמיד משאיר לנו טעם של עוד. היום הוא פותח לנו את השבוע עם סינגל חדש, מה חשבנו עליו?

נדב גדג׳ התחיל את הדרך שלו בתעשיית המוזיקה על הבמה הכי גדולה בעולם- במת האירווזיון. מאז ההופעה וזכייתו בריאליטי ״הכוכב הבא״ הוא כבר הוכיח לנו שהוא הרבה יותר מעוד פליט של ריאלטי מוזיקלי ושיחרר לא מעט להיטים. לאחרונה הוא הוכיח לנו שחוץ מהיותו זמר מעולה הוא גם שחקן טוב לא פחות כשהשתתף בסרט ״פול גז״ לצד כוכבים כמו תובל שפיר וקווין רובין. לאחר להיטים מוצלחים שזכו לאין ספור השמעות בינהם ״אולי נדבר״ והשיר שהכי מזוהה איתו שאיתו ייצג אותנו באירוויזיון ״Golden Boy” נער הזהב משחרר היום שיר חדש שיגרום לכולכם לרצות לקום ולרקוד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדבר שאנחנו הכי אוהבים בגדג׳ הוא הייחוד והסטייל השונה שהוא מביא איתו לשירים שלו וזה בדיוק מה שקיבלנו ממנו בשיר החדש. השיר, ״לרקוד״ מדגיש את צבע הקול השונה והכל כל אהוב עלינו שמאפיין את הזמר. מדובר בשיר קצבי וכייפי שכמו שמו גורם לנו פשוט לרצות לקום ולרקוד.

 

יש בשיר כל מה שצריך להיות בלהיט מועדונים טוב, הוא פופי עם לחן מעולה ועושה לנו המון טוב וכיף בלב. לשיר מצורף גם קליפ מושקע שמזכיר לנו שבנוסף לאמן מעולה יש לו גם ערימות של כריזמה שמהפנטת את כולם והופכת אותו לפרפורמר מעולה. לסיכום אנחנו חושבים שזה אחד השירים הכי מוצלחים של הזמר הצעיר וכבר לגמרי התמכרנו, מה איתכם?

 
תגיות
תגובות