סיכומוזיקלי: שירי מימון מחדשת ועדן חסון ממיס את הלב. צילום: עמית שאטו

סיכומוזיקלי: שירי מימון מחדשת ועדן חסון ממיס את הלב

שנת 2019 הגיעה לסופה ונכנסה אל חיינו בסעדה שנת 2020, וגם השבוע כמו בכל שבוע זכינו לראות כמה וכמה חידושים במוזיקה הישראלית. הכנו לכם רשימה של כל השירים הכי שווים שיצאו השבוע

השבוע הראשון של שנת 2020 הביא איתו שירים חדשים שבטוח ייכנסו לנו לפלייליסט. אספנו במיוחד בשבילכם את השירים שיצאו בשבוע האחרון, וכבר הספקנו להתמכר אליהם

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נוי אייזן ועידו ברטל - משאפ להיטי העשור

ביום שבת האחרון הוציאו נוי אייזן ועידו ברטל, רגע לפני ששנת 2019 הסתיימה, משאפ שמנסה לכלול בתוכו את כל הלהיטים הכי גדולים שהיו לנו בעשור האחרון. במשאפ יש גיוון מדהים בין שירים מתחילת העשור ועד שירים שיצאו ממש לאחרונה. אנחנו אהבנו את החיבור בין השניים ומתים לשמוע מהם עוד!

 

עופרי כלפון - תמיד אחכה

בעונה הקודמת של ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ פרצה לחיינו הזמרת עופרי כלפון, שבלטה מאוד בתכנית והעיפה את המסך בכל פעם מחדש למרות הביישנות שלה שלא היה אפשר לפספס. הפעם עופרי מחדשת לנו עם סינגל משלה, “תמיד אחכה״ שכתב לה אליה רוסיליו וגם הלחין יחד עם רובי פאייר. הכי בפלייליסט שלנו!

 

שירי מימון - ויטני

ביום שלישי, היום האחרון של 2019, שחררה הזמרת שירי מימון שיר בשם ״ויטני״ בהשראת הזמרת ויטני יוסטון. את בשיר כתבו חנן בן ארי ומורן דוד, שאחראית גם על הלחן יחד עם רונן רצבי. לשיר יש קצב ממש מיוחד ואנחנו כבר חיכינו לשמוע משהו שכזה משירי מימון.

 

דודו אהרון - מבול

ממש אתמול הוציא הזמר דודו אהרון שיר בשם ״מבול״, שגם מתאים לנו לאווירת החורף שרק הולך ומתגבר. עם מילים של נועם חורב ולחן של אלון פרץ, אי אפשר שלא יצא להיט, והקול של אהרון לגמרי נכנס ללבבות של כולנו ואנחנו שמחים שגם אחרי שנים של מוזיקה, הוא לא מפסיק לחדש.

 

שווה האזנה

עדן חסון בביצוע אקוסטי ל״מה עבר עליי״

לפני קצת פחות מחודש הוציא הזמר עדן חסון שיר בשם ״מה עבר עליי״ שכתב והלחין לו נתן גושן יחד עם אבי אוחיון. השבוע ביצע באינסטגרם שלו ביצוע אקוסטי ספונטני לשיר עם הגיטרה, ופשוט המיס לנו את הלב.

 

תגובות