סיכומוזיקלי: עמית פרקש מרגשת אותנו. צילום: צילום מסך מיוטיוב, באדיבות הבימה

סיכומוזיקלי: עמית פרקש מרגשת אותנו

שבוע חורפי וסוער עבר עלינו, עם לא מעט גשמים והצפות בכל רחבי הארץ, אז שנייה לפני שאתם נכנסים מתחת לשמיכה ומתכוננים לעוד שבוע, בואו לשמוע את השירים החדשים שיצאו בשבוע שחלף בעולם המוזיקה הישראלית

גם השבוע אספנו לכם את השירים הכי חמים שיעשו לכם סוף שבוע לוהט, למה אתם מחכים? לחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלסי דול - ביי ביי (prod. by 69)

הזמרת העולה והצעירה, הלא היא אלסי דול, שיחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "ביי ביי", אותו כתב והלחין כפיר צפריר. נראה כי דול שומרת על הסגנון המוזיקלי שלה ובכך מביאה את הסגנון הייחודי שלה, משלבת בו קליפים מושקעים, קצב פופי וממכר ונותנת לנו לוק של כוכבת נוצצת!

לסיכום: כוכבת ★★★★

 

דיקלה - רק תגיד

אין ספק שהזמרת דיקלה היא אחת מהשמות החמים ביותר בעולם המוזיקה הישראלית שלנו כיום. השבוע הוציאה את השיר החדש שלה, "רק תגיד", שכתבה והלחינה יחד עם דולב רם ופן חזות, שאחראים על מספר לא קטן של להיטים. הקול של דיקלה פשוט מדהים והשיר תפור בדיוק לקולה. דיקלה מפתיעה אותנו כל פעם מחדש עם מוזיקה מעולה וקליפ מושקע מאוד.

לסיכום: אחת ויחידה ★★★★★

 

אדיר גץ - איזה שבוע

אם יש זמר ויוצר שאנחנו אוהבים בטירוף- זה לגמרי אדיר גץ, שתמיד מרגש אותנו כל פעם מחדש עם שירים מדהימים. כך גם השבוע, בירו החדש שכתב ואף הלחין, "איזה שבוע", וכבר משמיעה ראשונה של השיר אפשר לשמוע שהוא נכתב עמוק מתוך הנשמה של גץ והוא נותן את כל כולו וזה ללא ספק הופך את השיר למשהו אמיתי ומיוחד.

לסיכום: כיף שיש אמנים כמוהו ★★★★

 

עמית פרקש - הטעויות הנכונות (מתוך "אביב מתעורר")

עמית פרקש היא מסוג האנשים שלא מפסיקים להפתיע אותנו. השבוע, פרסמו תיאטרון הבימה את הביצוע של פרקש לשיר "הטעויות הנכונות", שכתב נעם חורב והלחין אוהד חיטמן, כחלק מהמחזמר המדהים "אביב מתעורר". פרקש משלבת יכולות מדהימות של שירה ומשחק ורק מוכיחה לנו כל פעם מחדש כמה שהיא מוכשרת. שיר מרגש וביצוע מושלם!

לסיכום: וואו! ★★★★★

 

אוראל לוי - מזכיר אותך 

נמשיך עם זמר חדש שנכנס אל חיינו, והוא אוראל לוי - ששיחרר השבוע שיר בכורה, בשם "מזכיר אותך". הסינגל מעולה, בליווי של קליפ מושקע ואנחנו חייבים לציין שמרגיש לנו שנשמע על לוי עוד רבות! בהצלחה וכנראה שעוד תהיה הרבה בפלייליסט שלנו. 

לסיכום: בדרך לתהילה

 

שרית חדד - תגיד שאתה כאן

שרית חדד ריגשה אותנו השבוע עם השיר החדש והקצבי שלה, "תגיד שאתה כאן", אותו כתבו והלחינו תמר יהלומי ויונתן קלימי, שמצד אחד מביאים טקסט מאוד מרגש, עם שילוב של מוזיקה קצבית וממכרת. חדד ללא ספק לוקחת את השיר לכיוון שלה ועושה זאת כמו שרק היא יודעת, ישר מתוך הלב שלה ועם הרבה אהבה.

לסיכום: יש לה את זה ★★★★

 

שווה האזנה

אדווה עומר בקאבר למאור אדרי

אדווה עומר, שפרצה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", פרסמה השבוע את הקאבר החדש והמרגש שלה לשיר "רוחות רעות" של הזמר מאור אדרי. עומר עושה זאת בצורה מהפנטת ומרגשת ועם הרבה השקעה ונשמה.

 

 

תגובות