ג'סטין ביבר ונייל הורן בסינגלים וקליפים עם מסרים חשובים. צילומי מסך מהקליפים

ג'סטין ביבר ונייל הורן בסינגלים וקליפים עם מסרים חשובים

שני כוכבי הענק במוזיקה, נייל הורן וג'סטין ביבר, שחררו כל אחד סינגל חדש, כזה שלגמרי נכניס לפלייליסטים שלנו

איזה כיף לפתוח את שישי עם סינגלים חדשים של שני כוכבים מצליחים ובינלאומיים. ג’סטין ביבר שיחרר שיתוף פעולה חדש עם הראפר קוואבו בשם ״Intentions” ויוצא וואן דיירקשן, נייל הורן, ממשיך בדרכו לאלבום סולו שני עם סינגל שלישי מהאלבום בשם ״No Judgment”.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי הצלחת סינגל הבכורה של הקאמבק, "יאמי", ביבר משחרר סינגל חדש. שיתוף הפעולה של הביבס עם הראפר קוואבו בשם ״Intentions״ הוא לא רק סתם שיר יפה, הוא שיר שהקליפ שלו מעביר מסר עצום. השיר עצמו כיפי וקליל, אך הקליפ העוצמתי והמסר העצום שעובר בו גדול הרבה יותר מהיופי של השיר. בוידיאו רואים את הקושי שיש לבנות שיצאו ממשפחות אומנה בארצות הברית ואת המקום בו מסייעים להן וכך הכוכב מעודד גיוס תרומות למקום. שילוב של שיר מצויין שעטוף במסר חשוב - אהבנו ואנחנו לגמרי מוכנים לשחרור האלבום של ביבר בעוד שבוע בדיוק.

 

במקביל, גם נייל הורן שחרר סינגל חדש - "No Judgment". השיר מחזיר אותנו לימי וואן דיירקשן שאנחנו מתגעגעים אליהם, אך עם זאת שלמים עם ההחלטה ההיא כי קיבלנו מוזיקה מצוינת בקריירות הסולו של חברי הלהקה, כמו הסינגל החדש והמדובר שיצא היום להורן. השיר מדבר על כך שהורן מספר למישהו שבזוגיות שלכם לא תהייה ביקורתיות כמו שמתנהלת בעולם בחוץ, הוא יקבל אותה כמו שהיא. במהלך הקליפ ניתן לראות זוג מבוגר שעושה דברים לא רגילים ביחד שבחברה הציבורית יקבלו ביקורת גדולה, מה שמעצים את השיר כולו. אהבנו מאוד, שיר שלגמרי נכנס לפלייליסט שלנו. לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום שיוצא ב-13 למרץ.

 
תגובות