יש דברים שלא עושים: עומר אדם בקמפיין מוזיקלי. צילום מסך מיוטיוב

יש דברים שלא עושים: עומר אדם בקמפיין מוזיקלי

במסגרת קמפיין לרשת אופטיקנה למותג VERSO - משחרר הבוקר (ד') עומר אדם סינגל חדש בשם "יש דברים שלא עושים" מלווה בקליפ מושקע שעליו אחראית המפיקה של השיר TOY של נטע ברזילי

כחודש לאחר שחרור האלבום המצליח שנושא את שמו בגאווה, ולאחר שתי הופעות מרהיבות בהיכל מנורה, משחרר עומר אדם להיט נוסף, בשם "יש דברים שלא עושים", שלגמרי הולך להיכנס לפלייליסט שלנו. לא מפתיע שזמן כל כך קצר מאז צאת האלבום החדש, מחליט עומר אדם, כיאה למכונת הלהיטים הישראלית שהוא, להוציא סינגל חדש ומרענן בשיתוף פעולה עם הצמד דולי ופן שילווה את הקמפיין החדש של רשת אופטיקנה למותג "VERSO".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הצמד דולי ופן שנבחרו לשתף פעולה עם עומר אדם אחראים על לא מעט שירים ולהיטים שצברו מיליוני צפיות, ואף כתבו לזמרים כמו עדן בן זקן, נועה קירל, סטפן לגר ורבים נוספים. כעת, הם שואפים להגיע אל פסגת המוזיקה הישראלית בקמפיין החדש, ואין ספק שהם בדרך הנכונה, במיוחד אחרי הסינגל הנוכחי שיצרו לאדם. 

 

אל השיר והקליפ יתלווה גם בית נוסף, אותו יקליט אדם כשבוע מיום השקת הקמפיין ויצטרף לפזמון המקורי בקליפ ייעודי שיופץ ברשתות החברתיות, לאחר שנכתב יחד עם עוקביו של הזמר. בנוסף, מרגע ההשקה נוכל לראות פילטר שנוצר במיוחד לכבוד האירוע. הפילטר כיאה לאדם, מיוחד גם הוא, ומאפשר לעוקבים להוסיף "דברים שלא עושים", כשם השיר.

 

תגובות