נכנסים לאווירה: הביצועים הטובים ביותר של "השיר שלנו". מתוך "השיר שלנו"

נכנסים לאווירה: הביצועים הטובים ביותר של "השיר שלנו"

הידיעה על האיחוד של כוכבי "השיר שלנו" בשידור לייב לכל הצופים בבית, החזירה אותנו אחורה וגרמה לנו להתגעגע. לרגל האיחוד המרגש - הכנו לכם את הביצועים הטובים ביותר מהסדרה!

השיר שלנו היא אחת הסדרות האהבות ביותר בכל הזמנים. היא הספיקה לחגוג כבר סוויט-סיקסטין, מאז שהסתיימה אבל ממשיכה לגרוף אחריה מעריצים ממגוון הגילאים. היום (ג') הכוכבים אהובים של הסדרה יתאחדו בלייב משותף יחד עם יוצרי הסדרה אורי גרוס ויואב צפיר. בזכות ולכבוד האירוע מרגש, אספנו לכם את הביצועים הטובים ביותר בסדרה (מלבד לשיר הנושא המדבק לכשעצמו). מוכנים להתגעגע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האור בחיי - נינט או נועה?

מי לא זוכר את אחד הויכוח הכי גדולים אי שם בתחילת הסדרה, נינט אז זמרת חדשה באקדמיה של ירדנה טמיר ונועה שחר, כוכבת ילדים וטלוויזיה מוצלחת. כל זה הוליד את הויכוח על השיר "האור בחיי" שנגנב מנינט. אחרי שראינו את הגרסה של נועה ושל נינט אפשר להגיד שאנחנו הכי התחברנו לגרסה של שתיהן ביחד בשיר הסיום על הבמה, בהחלט היה החלק האהוב עלינו וכמובן כי בסוף גם הייתה סולחה (ואליהן גם הצטרף זוהר להט). למרות שאנחנו עדיין לא מאמינים שנועה הפקירה את דנה 'שנירררררררר' בחדר ההלבשה.

 

עירומים - שחר אבן צור עם כוכבי הסדרה

במסגרת "הכוכבים של ירדנה", אחד מהאמנים האורחים היה שחר אבן צור שביצע עם חבורת האקדמיה את הלהיט הגדול שלו "עירומים" וללא ספק זה היה נשמע לא פחות טוב מגרסת המקור.

צרות טובות - זוהר ונינט

בין כל המשולש הרומנטי של העונה, השיר "צרות טובות" שיקף את העלילה בצורה מעולה, שיר על שתי עלמות (נערות) בהן הבחור מאוהב ולא יודע במי לבחור. צרות טובות? לא אם תשאלו אותם.

הבלדה שלי עלייך - אריאל וזוהר

אנחנו ממשיכים לסיבוב השירים הגנובים והפעם הסיפור אחר, עונה אחר כך, "הבלדה שלי עלייך", היה השיר שהיה בלב המחלוקת. תזכורת קלילה: אריאל כתב אותו על נינט, זוהר שמע את השיר, אריאל העניק אותו לזוהר שהשמיע לנינט הנרגשת - בהמשך הסדרה אריאל טען שזוהר אילץ אותו לשקר. ללא ספק אחד ממשולשי האהבה הטובים ביותר. אז מי שר אותו יותר טוב? ושמישהו יגלה איך אריאל חי לעזאזאל?!

 

הלילה - כשאריאל פגש את נינה

בלילה בו זוהר ונינט דרסו את אריאל (שנכנס תחת הגלגלים בכוונה), הוא הגיע איתם לסאן אנד ביץ' וביקש לבצע עם נינט את "הלילה" - השיר השקט והמלטף שגם חתם את דמותו של אריאל בפרק הסיום של אותה העונה.

 

 יקירתי - כשזוהר כמעט מת ונינט הייתה אלוהית

שירו של אסף אמדורסקי קיבל את הביצוע המיוחד הזה של השניים באחד מהרגעים הכי דרמטיים בסדרה - זוהר נקבע בעודו בחיים וכשהוא בטוח שהכל אבוד הוא חולם על נינה (כאלוהים) ושר איתה את השיר הקסום.

אלי אלי - תמרה במבצע טיפול שורש

מדובר באחד מהרגעים האייקונים של הסדרה, תמרה המתנחלת (או המתיישבת), רוצה לעצור את החיילים מלפנות את משפחתה באלימות מהמאחז, היא יוצאת מביתה ופשוט שרה את שירה של חנה סנש ז"ל בצורה מרגשת.

 

אין לך מה לדאוג - מסיבת הסיום של "השיר שלה"

אחד השירים שהשאיר את אווירת "השיר שלנו" הגדולה ביותר הוא כמובן השיר "אין לך מה לדאוג" של הזמר עוזי פוקס. את השיר מבצעות מיה דגן יעל שרוני וכמובן נינט טייב כשהן על מדים במסיבת הגיוס של רני (AKA זוהר להט - רן דנקר) ויונתן (AKA אריאל - אושרי כהן). אין ספק שאנחנו פשוט מאוהבים בביצוע וכמובן בכירואוגרפיה שהן דפקו בהופעה!

 

כשאת/ה איתי - תמרה וויס ורני אביב מציעים נישואים

השיר התורן של העונה. "כשאת איתי" נכתב במציאות על ידי ציון ברוך ושלומי שבת (שהוציא אותו שנים אחר כך כסינגל רשמי), אך בסדרה הוא נכתב בידי רני אביב בהצעת הנישואין שהסתבכה לשירי. בחלוף העלילה, תמרה ורני נהיו יחד ובמשדר העצמאות הבלתי נשכח, רגע לפני שנורתה - תמרה החליטה לשנות את המילים מזכר לנקבה ולהציע נישואין לרני הנפעם. אמאל'ה הצמורמורת!

גן נעול - מי ישיר עם תמרה?

השיר ״גן נעול״ תפס לנו את האוזן בעונה השלישית בא רני ויונתן מתחרים על שיר אחד. מדובר באחד השירים הנוסטלגיים ביותר במוזיקה הישראלית וסביר להניח שרובנו לא הכרנו אותו לפני הסדרה, אך בזכותה הוא הפך לאחד מהשירים האהובים עלינו. את השיר ביצעו תמרה ורני, בצורה מופלאה וכזכור גם שחזרו אותו לא מזמן בלייב באינסטגרם!

 

שיר הדוב - יונתן הוא מוגלי?

כשהשחקן אושרי כהן היה ילד קטן הוא שיחק למעשה את מוגלי כמחליף של השחקן הראשי תום אבני. השיר שלנו שכמובן קפצו על ההזדמנות המיוחדת לקחו את השחקנים רן דנקר ואושרי כהן לבצע יחד את "שיר הדוב" מתוך מההצגה ״ספר הג’ונגל״ בנוסח קצת שונה. זהו בהחלט אחד הרגעים אהובים ומצחיקים בסדרה. אנחנו פשוט לא יכולים שלא להכניס אותו לרשימת הביצועים.

 

צליל מיתר - רני מנסה להעיר את תמרה

הכינו את הדמעות. בתחילת העונה הרביעית של הסדרה, תמרה הייתה מחוסרת הכרה ומונשמת לאחר שנורתה על ידי יותם. רני לא איבד תקווה והיה לצידה לאורך כל הזמן, כך נולד הדואט המרגש והמצמרר של השניים ללהיטו של אייל גולן. "אל תוותר עלי - תאמרי שאת חוזרת". יש למישהו טישו? דחוף!
 
תגובות