סיכומוזיקלי: כ-40 כוכבים ישראלים התאחדו לשיר משותף . צילום מסך מהקליפ ביוטיוב

סיכומוזיקלי: כ-40 כוכבים ישראלים התאחדו לשיר משותף

שבוע נוסף הגיע לסיומו, ולמרות שכולנו כבר התבלבלנו בימים מכל החגים והקורונה, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהיום יום שישי! וכמו בכל יום שישי, אספנו במיוחד בשבילכם את השירים הכי חדשים שיצאו בעולם המוזיקה הישראלית כדי לעשות לכם את סוף השבוע הכי שמח שרק אפשר. והפעם: בניה ברבי בלהיט חדש, רן דנקר בשיר שרק יגרום לכם לרקוד, ואליעד נחום בקאבר מפתיע

פסח כבר מאחורינו, סוף השבוע לפנינו וזאת ההזדמנות המושלמת לשמוע את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית! לחצו פליי ובוא לשמוע איתנו את השירים הכי חמים שיצאו ממש השבוע, האזנה נעימה!

בניה ברבי - קחי את הפחדים

קשה להסביר את כמויות הרגש והעוצמה שנמצאות בשיריו של הזמר בניה ברבי. השבוע שחרר את שירו החדש, "קחי את הפחדים" אותו כתב והלחין. אין ספק שמדובר בעוד להיט מוצלח של ברבי - טקסט עוצמתי ומרגש כמו שרק הוא יודע, עם לחן קצבי שעושה את העבודה, ובשילוב עם קולו הייחודי של ברבי. אין ספק שיש פה שילוב מנצח. התוצאה? להיט!

לסיכום: התאהבנו

רן דנקר - כשאומרים לי לא

אם שאלתם את עצמכם מה הפתרון לכל התקופה הזאת כנראה שהתשובה נמצאת אצל לא אחר מאשר רן דנקר, בשיר חדש שלא יצא לכם מהראש. "כשאומרים לי לא", אותו כתבה נועה גולדנסקי והלחינו יוסף באך וישי רביב. בקליפ עצמו, בנוסף לדנקר, משתתפים חבריו, משפחתו, רקדנים ועוד רבים וטובים, ואין ספק שזה אחד השירים הכי מתאימים לתקופה שיצא לנו לשמוע בזמן האחרון. שיר מלא באנרגיות שרק עושה חשק לקום על הרגליים ולרקוד בלי הפסקה, איזה כיף שיש אמנים כמו רן דנקר!

לסיכום: לא מפסיקים לרקוד

לורן פלד - הסוף המושלם

עוד שיר חדש שיצא השבוע הוא של הזמר והיוצר המוכשר, לורן פלד. "הסוף המושלם", אותו כתב והלחין פלד בעצמו, ובנוסף גם היה אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית, שניתן לשמוע שנעשו בצורה מדויקת ויפה. מדובר בשיר יפהפה, ומדהים כמה שהוא אמיתי ומרגש, עם טקסט מלא ברגשות שכל-כך מתאימים לתקופה הנוכחית בה אנחנו נמצאים. פשוט כיף וממלא את הלב לשמוע שירים כאלו.

לסיכום: מדהים

 

אופל רביבו - שבורים

אם עוד לא שמעתם את השם אופל רביבו, כנראה שזה בדיוק הזמן המתאים. הזמרת הצעירה הוציאה השבוע את סינגל הבכורה שלה, "שבורים" וכבר הצליחה לשבור את הרשת עם קול שלא שומעים כל יום, בשיר ממכר שאי אפשר להוציא מהראש ובקליפ מושקע שבו משתתף לא אחר מאשר הכוכב עמרי בן נתן. בקיצור - אנחנו בטוחים שזוהי רק ההתחלה בשביל רביבו, ואיך אומרים? השמיים הם הגבול!

לסיכום: התמכרנו

 

הנבחרת - על מי את חכמה? (Prod. By Tal Forer)

לא כל יום יוצא לנו לשמוע כל-כך הרבה כוכבים, אמנים וזמרים מצליחים בישראל בשיר אחד, יחד. השבוע זה קרה, בהנהגת קרן “Fighting Corona 2020”, על מנת לגייס משאבים והשגת ציוד חיוני למלחמה בקורונה. את השיר "על מי את חכמה" כתב והלחין ארז דן ומבצעת "הנבחרת", קבוצה של עשרות כוכבים אהובים ומצליחים שהתגייסו יחד. בין המשתתפים ניתן למצוא את איתי לוי, עדן חסון, הראל סקעת, רוני דלומי, קים אור אזולאי, אגם בוחבוט, עדן פינס, עומר אדם, עומר דרור ועוד רבים ואהובים, וביניהם אפילו נשיא המדינה! יוזמה חשובה ומרגשת מאוד.

לסיכום: כמה שזה מרגש

שווה בבידוד

אליעד נחום בקאבר לקובי פרץ, באנגלית!

נדמה שבעקבות התקופה האחרונה, אמנים וזמרים רבים מפתיעים אותנו בקאברים יצירתיים במיוחד, ואם חשבנו שאליעד כבר לא יפתיע אותנו יותר, כנראה שטעינו ובגדול! השבוע פרסם הזמר האהוב קאבר, בו הוא מבצע את השיר "כמה אהבה" של הזמר קובי פרץ, אבל - בשונה מהשיר המקורי, הפעם בחר אליעד לבצע את השיר דווקא באנגלית (!).

נוי אייזן מזדהה עם הנשים

ואם כבר התחלנו לדבר על אמנים שמפתיעים אותנו בקאברים יצירתיים במיוחד, יש גם מי שלוקחת צעד אחד קדימה. אנחנו כמובן מדברים על נוי אייזן, שהפתיעה אותנו השבוע והוכיחה לנו שהיא אפילו מוכשרת יותר ממה שחשבנו. אייזן העלתה לעמוד האינסטגרם שלה שיר אותו כתבה על לא אחר מאשר - לק ג'ל, והעובדה שבגלל כל המצב אין אפשרות לצאת ולעשות לק ג'ל. אין ספק שאייזן מצליחה להעלות לנו חיוך על הפנים ולצחוק, והרבה.

 

תגובות