זוכרים? איתי לוי מחדש להיט קצבי. צילום מאינסטגרם @itaylevi7

זוכרים? איתי לוי מחדש להיט קצבי

איתי לוי, שנחשב לאחד הזמרים האיכותיים והבולטים במוזיקה הישראלית, משחרר הבוקר (ד׳) סינגל חדש, שהוא בעצם חידוש ללהיט "זוכרת" של מתן גלילוב

לאחרונה שיחרר איתי לוי מספר סינגלים מצליחים וביניהם ״אם העולם יגמר״ ו״בסוף תמיד חוזר״. כמו כן, רק בתחילת השבוע הוא גם לקח חלק בשיר "שמור עליי", שמטרתו להעלות את המודעות ולשמור על הנחיות הקורונה. הבוקר (ד׳) מה שאנחנו מקבלים מלוי הוא קצת שונה, לא עוד סתם שיר חדש, ולא מדובר בעוד קמפיין, אלא בחידוש לשיר ״זוכרת״ של הזמר מתן גלילוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר זה, ועוד שני הסינגלים הנוספים שהוציא לוי בחודשיים האחרונים הם חלק מהאלבום החדש של הזמר שיצא בקרוב (אמאלה, אנחנו כבר מתרגשים). החידוש ל"זוכרת" מתאים מאוד לקולו של הזמר. כמו כן, השיר החדש הוא סינגל רגוע לעומת מה שאנו רגילים לשמוע מאיתי לוי, אך הזמר עושה אותו בצורה נעימה שכיף לשמוע. כמו תמיד. 

 

בימים אלו הזמר עסוק בלהתכונן לפסטיגל 2020 הקרב ובא, בוא הוא לוקח יחד עם עוד כ-40 כוכבים נוספים, לרגל חגיגות ה-40 שנה לפסטיגל. בנוסף לכך, בקרוב מאוד נזכה לראות אותו שוב על המסך שלנו, בתוכנית ״הכוכב הבא״, בה הוא שופט.

למרות כל ההצלחה הזו, לוי עובר כעת גם ימים קשים. מי שלא שמע על מצבה של אמו של הזמר, אז היא עברה אירוע מוחי בפעם החמישית. הזמר העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו הוא כותב ״תודה על הדאגה, התמיכה החום והחיבוק שלכם״ ומעדכן על מצבה של אמו ״אמא שלי מרגישה הרבה יותר טוב ומקווה בעזרת השם שתצא מזה חזקה ובריאה״. אנו מאחלים הרבה בריאות והחלמה מהירה!

תגיות
תגובות