סיכמוזיקלי: עדן אלנה עושה דיסני והאחים שהוציאו סינגל משותף. מתוך הקליפ, דיסני ישראל

סיכמוזיקלי: עדן אלנה עושה דיסני והאחים שהוציאו סינגל משותף

לאחר הפוגה קלה מהשבוע שעבר, פינת הסיכומוזיקלי שלנו חוזרת ובגדול. גם הפעם אספנו בשבילכם את השירים הכי חמים במוזיקה הישראלית שיצאו במהלך השבוע, ואין מצב שאתם יכולים להרשות לעצמכם לפספס אותם! השבוע ברשימה תוכלו למצוא: האחים צרפתי מ״בית הספר למוסיקה״ בסינגל בכורה, אלבום חדש לג׳ימבו ג׳יי ולהקת ספא, והנצחה מרגשת למיכל סלה ז״ל

תגידו, התגעגעתם? כי גם אנחנו הכי התגעגענו לפינה הקבועה שלנו של שישי! אז איזה מזל ששוב הגיע סוף השבוע ואתם שוב יכולים להאזין לכל המוזיקה שאספנו במיוחד עבורכם. בין השירים השבוע - סינגל חדש לדניאל ג׳מל, מרינה מקסימיליאן שרה על ההסלמה, והנצחה שלא משאירה אף עין יבשה. תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלקנה מרציאנו וג׳הבי - דחייה

השבוע שחרר הזמר אלקנה מרציאנו דואט יחד עם הראפר ג׳הבי, שכתב והלחין את השיר יחד עם אופיר כהן. השיר והקליפ נוצרו בהשראת הריקוד הערבי ״דחייה״ שהפך ללהיט טיקטוק בחודשים האחרונים. הקליפ צולם באור יהודה, בשכונה בה גדל מרציאנו. אנחנו כל פעם מופתעים, מתרגשים ומתמכרים מחדש כאשר משחרר אלקנה סינגל או דואט, וכמובן שגם הפעם אנחנו כבר לא מסוגלים להוציא את השיר מהראש שלנו.

לסיכום: ייחודי וממכר.

 

עלאי ונתאי צרפתי - אנחנו אחים

כבר כאשר השתתפו בתכנית ״בית הספר למוסיקה״ התאהבנו בהם ובקול הכובש שלהם, והנה סוף סוף משחררים האחים עלאי ונתאי צרפתי את שיר הבכורה שלהם, ואנחנו כמובן נמסים. השיר נקרא ״אנחנו אחים״, אותו כתב יוסף שלום בן ארי והלחין עובדיה יוסף חפצדי. השניים מרגשים אותנו עם קול שחודר לנו היישר לתוך הלב, ואנחנו פשוט לא מצליחים לעמוד בפניהם. הדבר הכי מרגש הוא האהבה הגדולה בין השניים שאי אפשר לפספס, ואנחנו יכולים להגיד שאנחנו לגמרי מאוהבים בהם.

לסיכום: התגעגענו אליהם!

״מסע החיים - מיכל סלה״ (ביצוע: ליאור פרץ ונגה סלה)

את השיר הבא כל כך התרגשנו לשמוע, ואנחנו בטוחים שאף עין לא תוכל להישאר יבשה. לפני כשנה וחצי מיכל סלה ז״ל נרצחה ע״י בעלה, פרשה שיצרה שיח תקשורתי רב והפכה לסמל למאבק נגד אלימות של גברים כלפי בנות זוגם. השיר ״מסע החיים״ נוצר ממש ממילותיה של מיכל ז״ל שהלחין אסי מנדל, ומבצעות אותו ליאור פרץ יחד עם נגה סלה - אחותה של מיכל. השיר כל כך עוצמתי והעובדה שאלו המילים של מיכל עוד יותר מעצימות את כל התחושות והרגשות שיש בנו כאשר אנחנו מאזינים לשיר הזה. ללא ספק אחד הפרויקטים הכי מדהימים שראינו בזמן האחרון, ודרך מדהימה להנציח.

לסיכום: צמרמורות בכל הגוף.

 


אושר בחתה - הכל הולך להשתנות

יש לנו פינה חמה בלב לאושר בחתה, מדובר באחד הקולות המרעננים במוזיקה הישראלית, מהסוג שבטוח יפרוץ בגדול עוד רגע. השבוע הוא עשה זאת שוב והפעם עם סינגל בשם ״הכל הולך להשתנות״ שמתאים לרוח התקופה בה גם החברה המקומית מתנגחת זו בזו וגם המצב הבטחוני עובר תנודות שונות. גם הקליפ נעשה בהתאם ומתאים לאווירה. השיר עמו הוא מהסוג שהיינו מכניסים בקלות לפלייליסט, בחתה יודע לרגש מחד ולגרום לנו להתנועע עם קולו.

לסיכום: עכשיו אתה!

 

מארינה מקסימיליאן - הלב שלי בבית

את השיר החדש של מארינה מקסימיליאן כתבה ממש בשבוע שעבר בשעות הלילה המאוחרות, כשהיינו בעיצומו של מבצע ״שומר החומות״, בין רגע קטן של שקט עד האזעקה הבאה. כשכלום לא היה ברור ובטוח מארינה פשוט הוציאה אל הדף את מה שהיה על ליבה, ונולד השיר המקסים והעוצמתי הזה שהפיק לה גיא מנטש. מארינה מספרת שליצ׳י הבת שלה ניגשה אליה במהלך ימי הלחימה כששרה את השיר בבית, ושאלה ״אמא, למה השיר כל כך עצוב?״, ומאז היה ברור שצריך להפיק את השיר בצורה שמסמלת את חגיגת החיים וניצחון הרוח. בשיר יש שני סימפולים משירי עבר של מהורים טהרלב ועפרה מנור (אשתו של אהוד מנור ז״ל), מה שמוסיף עוד יותר לשיר ומעצים את ההתרגשות.

לסיכום: יצירת אומנות.

לישי - לונה פארק

שיר שעושה לנו נעים בלב במיוחד עם הקול המלטף של לישי, מה צריך יותר מזה? לונה פארק מלא בדימויים על מתקנים בלונה פארק דרכו מעבירה לישי את הרגשות הכי יפים וצבעוניים שיש.

לסיכום: באה לאנקונדה?

 

דניאל ג׳מל - תבואי לדקה

שנה וחצי כבר הספיקה לעבור מאז שהזמר דניאל ג׳מל שחרר אלינו את הסינגל האחרון שלו, והנה השבוע סוף סוף הגיע סינגל חדש. את השיר ״תבואי לדקה״ יצרו איציק קדם, מור אוזן ורותם חן. פייר? היה שווה לחכות! השיר נדבק אלינו כבר מהשמיעה הראשונה, וכנראה שלא הולך לצאת לנו מהראש בזמן הקרוב. גם הקליפ תפס לנו את העין וגרם לנו לא להוריד את העיניים מהמסך לרגע, ובקיצור - אפשר להגיד שהתוצר הסופי פשוט מושלם.

לסיכום: עפים עליו!


שווה האזנה

ג׳ימבו ג׳יי ולהקת ספא באלבום חדש

תרשו לנו לפתוח ב: ווואאאאווו! את האמת, לכמה מכם כבר יוצא לשמוע אלבומים חדשים שיוצאים? לא הרבה, נכון? אז הפעם תעשו טובה לעצמכם ולאוזניים שלכם, ולכו מהר לשמוע את האלבום החדש שיצא השבוע לג׳ימבו ג׳יי ולהקת ספא - ״עובדי נמל״. האלבום כולל בתוכו 12 שירים (מתוכם השיר שיצא לפני כמה חודשים יחד עם אביר פלוטניק - ״חתולים״, והפך ללהיט). בין 12 השירים מתארחים עוד אנשים נוספים ושונים, ביניהם רבקה מיכאלי, שיר הדס מאיר ועוד. את האלבום הפיק רועי דורון, ואנחנו לא יכולים שלא להתרשם בכל פעם מחדש כשאנחנו מאזינים לעוד שיר ועוד שיר, שמרגיש כאילו כל אחד יותר טוב מקודמו. התאהבנו, התמכרנו, ואנחנו פשוט לא מסוגלים להפסיק להקשיב לזה. נו, אתם עדיין פה?

 

עדן אלנה - מעכשיו

רגע אחרי שחזרה מהאירוויזיון, ב״דיסני ישראל״ החליטו לשחרר קליפ וביצוע של עדן אלנה לשיר מקורי חדש באווירת נסיכות דיסני. מעבר לכך שהקול של עדן הוא פשוט משהו עוצמתי, מרגש ומצמרר בטירוף, השילוב של הקליפ המשלב את רגעי הנסיכות האהובות שגדלנו עליהן פשוט עושה לנו חשק לבכות מהתרגשות וללכת לעשות בינג׳ על הסרטים.

 
תגובות