בסינגל בכורה: תמר יהלומי עוברת לקדמת הבמה. ניר אמיתי

בסינגל בכורה: תמר יהלומי עוברת לקדמת הבמה

היא עומדת מאחורי הלהיטים הגדולים ביותר בישראל, וכעת, אחרי שהחצי השני שלה (יהונתן קלימי) כבר עשה זאת - הגיע גם תורה של תמר יהלומי לעבור אל קדמת הבמה! היא משחררת הבוקר (ג') סינגל ראשון ומוסיפה לעצמה טייטל חדש

היא יצרה לא מעט להיטים ענקיים, למיטב הזמרים בישראל (עומר אדם, איתי לוי, עדן בן זקן, אייל גולן, שרית חדד ועוד), יחד עם השותף המוזיקלי שלה - יהונתן קלימי. הוא כבר עשה את הצעד הזה, לפני כחודש בערך, והוציא סינגל בכורה. עכשיו, חודש אחריו, גם תורה של תמר יהלומי הגיעה, ומה שיש לנו להגיד זה - למה היא לא עשתה זאת כבר קודם? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסינגל הראשון של יהלומי שמוסיף לה את הטייטל החדש כזמרת קוראים "מי אני?", והוא מדבר על חייה כיוצרת וכותבת שירים. בשיר של 3 דקות מצליחה יהלומי לסכם את הקריירה שלה, כשהשיר עוסק בהיותה יוצרת מבוקשת, מנקודת מבטה כאדם אנונימי, שלמרות היותה לא "סלב" - שיריה הופכים ללהיטים ענקיים. בשיר היא מדברת בלשון זכר, אך אין ספק שזה לגמרי הסיפור האישי שלה. 

 

"מי אני" מלווה גם בקליפ מושקע, בו רואים את יהלומי גם מנגנת בגיטרה, גם כשהיא יושבת מול שולחן העבודה שלה וכותבת, וגם כשהיא מחפשת אחר השאלה שמעסיקה אותה ומגלה מי היא באמת. 

השיר מדוייק, כתוב בצורה מרגשת ואישית, ועוסק בחיפוש אחר עצמנו, כך שכל אחד יכול להזדהות. אהבנו, והלוואי ונזכה לעוד שירים טובים כאלו מיהלומי, ושתככב לנו בפלייליסט לעוד שנים רבות. אנחנו יודעים שזו רק ההתחלה. 

תגיות
תגובות