עדן חסון באמפי פארק באר שבע: "לא נתן רגע אחד של מנוחה לקהל". ליאל דנינו

עדן חסון באמפי פארק באר שבע: "לא נתן רגע אחד של מנוחה לקהל"

עדן חסון הוכיח שוב שהוא אחד מהאמנים הגדולים בפופ הישראלי! נכחנו בהופעה שדלו אמש (ג') בבאר שבע וחזרנו מלאי אנרגיה • ביקורת

אמש (ג') הופיע הזמר הצעיר עדן חסון באמפי פארק באר שבע, בהופעה שהוכרזה כסולד אאוט. בהתאמה באזור נרשמו עומסי תנועה רציניים אך ההופעה התעכבה בהתאם ועל אף הסולד אאוט המקום היה עמוס באווירה, נעים ולא הורגשה צפיפות יתרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למופע עלה עדן עם כמות מכובדת של נגנים שפתחו עם הלהיט הישן "כשנגמרת הסופה", מה שגרם לקהל להכנס לאנרגיות כבר בתחילת המופע. חסון המשיך לשיר שקט יותר "ילדים כאלה" בעיבוד קצבי ובקולו הייחודי.

לאחר השיר "שיכורים", פתח הכוכב במחרוזת של קאברים מפתיעים לשירים כמו "Turn me On" ו-"Con Calma" שיצרו אווירת מסיבה אמיתית וניחוח פופ לטיני כיפי.

© ליאל דנינו

לאחר ארבעה שירים נוספים (ביניהם הלהיט התורן "גדל לי קצת זקן"), העלה עדן את הזמר הצעיר קובי ממן אורח סדרתי בהופעותיו האחרונות, לו גם כתב לו שני שירים. השניים ביצעו דואט משותף - את הסינגל של ממן "עד שנגמר" והשניים הללו רק הגבירו בנו את הרצון שהם יוציאו גם סינגל רשמי יחד. ממן המשיך לעוד ביצועים לבדו על הבמה והוא לחלוטין תוספת מרעננת, מקפיצה ונראה שכל הקהל היה נרגש לקראתו.

© ליאל דנינו

כשהקהל כבר באנרגיות שיא, המשיך חסון את הערב עם ארסנל גדול של להיטים וביניהם: "שמפניה", "סיבובים", "שקיעות אדומות", הלהיט החדש שלו עם אייל גולן "באור גדול", "נוריד את החולצה" ועם אחד השירים היותר מזוהים איתו - "אין יותר מועדונים". משם עבר להרים בגרסאות רמיקס ל"כפיות" ו-"שמישהו יעצור אותי" שהיוו כשדרוג מרענן ומרים במיוחד. את המופע סגר בגרסאת קאבר ל"הבאנו שלום עליכם" מה שנתן סיום מתוק, מפתיע ומקפיץ.

© ליאל דנינו

במהלך המופע ניסה חסון המופע לייצר אווירת מסיבה ולהשאיר את הקהל על הרגליים, ואכן נראה שזה הצליח לו. עם גרסאות מקפיצות וקצביות לכל שיר וגם לשירים שבגרסתם המקורית הם רגועים יותר, לא נתן לקהל רגע אחד של מנוחה. ואנחנו, הקהל, הגבנו בהתאם. הנוכחים הראו לו אהבה רבה ואכן נוצרה אווירה אנרגטית. לסיכום ניתן לומר שחסון יודע את העבודה ויודע איך ליצור אווירה באופן קליל ולא מתאמץ, תוך כדי שמירת הקהל ערני ומחובר על ידי פלרטוטים איתו בין ביצוע לביצוע. לא בכדי שיר אחרי שיר שלו הופך ללהיט וכמתבקש - נראה אם מישהו יעצור אותו.

© ליאל דנינו
תגיות
תגובות