ישי ריבו על הבמות: "הופעה עוצרת נשימה". תמר חנן

ישי ריבו על הבמות: "הופעה עוצרת נשימה"

ישי ריבו חזר לבמות ובגדול! הצטרפנו להופעה בפסטיבל מדיטרנה באשדוד וחזרנו בהיי מטורף שלא נרגע גם כשההופעה הסתיימה • ביקורת

תשע בערב, הקהל על הרגליים וההתרגשות בשיאה. ישי ריבו עולה לבמה עם "תוכו רצוף אהבה" ואווירה קסוצה שוררת באמפי פארק אשדוד ים הגדוש באדם, לראשונה מאז פרוץ הקורונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר שנתן ביצוע לא פחות ממרשים, שר ריבו עוד כמה שירים, ביניהם "כתר המלוכה", "הבוקר יעלה" והדואט במוכר עם נתן גושן, שקיבל סולו לא פחות ממושלם - "נחכה לך", שלא השאירו את הקהל אדיש לרגע ונתנו גוון שונה מפעם לפעם.

© תמר חנן
 

אין מה לומר, הפירוטכניקה הייתה עוצרת נשימה, הצמידים שחולקו והחליפו צבעים בהתאם לשיר נתנו אווירה מיוחדת, כזאת שלא ראינו עוד, מסכי הענק עליהם התנוססו פרצופי הלהקה, ישי והקהל המריע הוסיפו אווירה מחשמלת ונתנו פן שונה להופעה.

בשיא ההופעה, עלה לא אחר מעידן עמדי, עם הלהיט של עמדי, "חלק מהזמן" שהרים ברגע את כל הקהל על הרגליים והביא פן מקפיץ ששבר את השלוה והרוגע ששררו באופן מושלם. אחר כך שרו להיטים שונים של כל אחד ביחד, בינהם "אחת ולתמיד" של ריבו ואת "לשוב הביתה" שהיווה את שיא ההופעה ברגע בו כל הקהל הגיע אל קדמת הבמה.

© תמר חנן
 

אחרי שירד עמדי, המשיך ריבו לשיר את מיטב הלהיטים שלו, ביניהם "הלב שלי" שנחשב לאחד השירים המוכרים של הזמר האהוב. בעיננו, החלק הזה היה המרגש ביותר בהופעה, בו הרגשנו קרבה בלתי מוסברת לאלוהים, אווירה מחשלמת ומרגשת ביותר.

לאחר שירד מהבמה, הקהל, שנותר עם טעם של עוד דרש הדרן - וקיבל! ריבו עלה להדרן שהרים את הקבל על הרגלים, ועמדי חזר גם הוא לעוד כמה דקות שסגרו את ההופעה בדרך הטובה ביותר.

לסיכום, אהבנו בטירוף!

© תמר חנן
תגיות
תגובות