רקדנים, נגנים, קובי ממן וזהבה בן: עדן חסון מציג לנו מהי הופעה מדהימה. צילום: אושר סיגרון

רקדנים, נגנים, קובי ממן וזהבה בן: עדן חסון מציג לנו מהי הופעה מדהימה

בהופעה מטורפת, שכללה משחקי תאורה צבעוניים, קונפטי, אפקטים, עשן מצידי הבמה, סלבס, רקדנים, נגנים, ואפילו את זהבה בן וקובי ממן כזמרי אירוח - הצליח עדן חסון לשבור את הבמה אמש (ב') באמפי באשדוד, להרים את כולם מהכסאות, ולגרום לנו לחוויה יוצאת דופן עם הופעה שמחה שמשאירה טעם של עוד

והינה שוב, עדן חסון עושה את זה עוד הפעם, ובגדול. על במה אחת, באמפי באשדוד, מול 4,000 אנשים בקהל, החל מצעירים ועד מבוגרים - מצליח חסון להקים את כולם מהכסאות, לרקוד, לזוז, ולשמוח במשך שעה וחצי. הזמר שבר אמש (ב') את הבמה, עם הופעה מושקעת, שכוללת תאורה, רקדנים, אפקטים, נגנים, עשן, קונפטי וזמרי אירוח. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שעה שלימה לפני שעדן עולה אל הבמה, דיג'יי צעיר, מחמם אותו עם שירים מכל הז'אנרים. על המסך שבבמה כבר מתנוסס הלוגו של עדן חסון, שרק גורם לנו להתחמם ולחכות לבואו. האורות מתכבים, הנגנים עולים אל הבמה, ומתחילים לחמם את הקהל כעשר דקות, עם אפקטים מטורפים, נגינה קצבית, משחק עם התאורה, ותמונת אנמציה של עדן חסון על המסך. ואז הוא עולה. 

© צילום: אושר סיגרון

במחיאות כפיים וצרחות באוויר, עולה חסון אל הבמה ופותח עם השיר "כשנגמרת הסופה". בסיומו, עובר אל השיר "ילדים כאלה", ואז פונה אל הקהל, מדבר ומודה להם על שבאו. רגע אחרי מתחיל עדן לשיר שירים באנגלית ומחרוזת של הסינגל שלו "שיכורים", במקצועיות, אווירה ושמח. ברגע הזה אף אחד כבר לא יושב. את כולם הצליח הזמר להרים על הרגליים, כדי לשיר איתו את השיר הבא - "איך את אוהבת". 

"כל בן אדם צריך את הסביבה הטבעית שלו כדי להיות מי שהוא", אומר הזמר ומספר לנו איך נוצר השיר החדש שלו "גדל לי קצת זקן". כשהוא מסיים לבצע את השיר המרגש - מגיעה ההפתעה של הערב: זהבה בן! 

© צילום: אושר סיגרון

חסון מזמין את זהבה, שעולה לבמה בהתרגשות רבה, ובהפתעה מוחלטת עבור הקהל, שידע רק על בואו של האורח הבא. יחד שרים השניים את השיר של עדן "אל תשברי לי את הלב" וכשהם מסיימים, עדן יורד, זהבה בן נשארת, ומבצעת בצורה נהדרת את הלהיט שלה שיצא כשעוד שהתה בבית האח הגדול - "עולם אחר". ראו על זהבה את ההתרגשות הרבה, שגרמה גם לנו להתרגש ללא הפסקה. לגמרי המנצחת הגדולה!

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

זהבה בן יורדת מן הבמה, חסון חוזר, לאחר שהחליף את האאוטפיט החגיגי ללוק יותר ספורטיבי, כשהוא מבצע את "שמפנייה". לאחר מכן, שר הזמר את "סיבובים", שאהוב על כולנו, ואת "את חסרה לי". בסיום שני השירים הללו, מגיע זמר נוסף להתארח ולהצטרף לחגיגה. מדובר בקובי ממן, התגלית החדשה במוזיקה, שמצטרף לחסון לבצע יחד את שני השירים שלו - "עד שנגמר" ו"לא ביקשתי מלחמה". היה ניכר שממן מתרגש על הבמה, וזה מה שהפך את הביצוע ליפה הרבה יותר. עם כימיה טובה, ואווירה כיפית - שני הביצועים לשני השירים הביאו לתוצאה מדהימה על הבמה. 

© צילום: אושר סיגרון

ממן יורד, וחסון שוב פונה אל הקהל. הפעם הוא מדבר על השנה הקשה שעברנו, הקורונה, והחוסר בהופעות. "עברנו שנה מטורפת, מלאה בעליות ומורדות. התחסנו. גם מנטלית וגם בריאותית". תאורה אדומה ואפקטים מיוחדים מתאימים את עצמם ומחממים אותנו אל השיר הבא - "שקיעות אדומות". בשיר הזה גם יורד הזמר אל הקהל, מחזיק ידיים, וגורם לכל הנערות לצרוח את נשמתם החוצה. 

© צילום: אושר סיגרון

עדן מסיים וממשיך עם הלהיט הגדול שלו עם אייל גולן - "באור גדול". לאחריו הוא מבצע את "נוריד ת'חולצה" ואז את הלהיט הקצבי והמרים שלו "אין יותר מועדונים". כולם עדיין על הרגליים, עם רצון שההופעה לא תגמר, ואז יורד על הקהל מלמעלה קונפטי צבעוני. לקראת סוף ההופעה, ממשיך חסון עם קטע קישור ורמיקס קצבי, עושה שמח, ועובר אל שילוב בין "כפיות" ל-"שמישהו יעצור אותי". פה החל חסון להציג את הנגנים שלו, כשהוא אומר בפירגון "לי יש את הנגנים הכי טובים בארץ, בהבטחה". 

© צילום: אושר סיגרון

זה אמנם היה השיר האחרון, אבל זה לא נגמר פה. חסון המשיך עם עוד 10 דקות של מוזיקה וקצב טוב, הרקדנים שחזרו והפגיזו בהופעה מטורפת, קפיצות על הבמה, עשן, קונפטי, ומשחקי תאורה. בקיצור, היה שמח. לסיום ההופעה, התנגן ברקע השיר "הבאנו שלום עליכם", הזמר אמר תודה, האורות יתכבו, וכל הקהל נשאר באורות וברצון להגיע כבר לעוד הופעה, לאחר שהזמר הצליח 'לשבור את הבמה'. 

© צילום: אושר סיגרון

בהופעה המטורפת נכחו עומר חזן ואח שלו, שבאו להרים ולפרגן לבת זוגו של חזן, ליהי פרויד, שרקדה על הבמה בהיפנוט לאורך כל ההופעה. גם גל אדם וחבריו, וקארין גרינברג, אחות של דניאל, נכחו ושמחו מהופעה מדהימה. לאורך כל ההופעה התנגנו מצגות מיוחדות על המסך, עשן שיצא מצדי הבמה, אפקטים, משחקי תאורה בכל מיני צבעים, וכאמור - אפילו קונפטי מן השמיים ירד בשלב מסויים. ההופעה כללה הכל מהכל, הייתה מושקעת, וניכר שירדו עד הפרטים הקטנים כדי ליצור לנו, הקהל, חוויה מדהימה. 

תגובות