סיכומוזיקלי: המתמודד שכתב שיר לנטע ברזילי. עידן דמארי

סיכומוזיקלי: המתמודד שכתב שיר לנטע ברזילי

השבוע הגיע לסיומו וכמו בכל שבוע, אספנו במיוחד עבורכם רשימה של השירים שאולי פספסתם, אך אתם פשוט מוכרחים לשמוע! והפעם ברשימה תוכלו למצוא: דואט חדש לחן אהרוני ועדי אולמנסקי, אדיר גץ ממכר אותנו שוב, ומתמודד ״הכוכב הבא״ שכתב שיר לנטע ברזילי

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן לעוד סיכומוזיקלי שהוכן ונוצר בדיוק בשבילכם. השבוע יצאו אלינו שירים מרגשים, ממכרים, כיפיים וסוחפים, וסוף השבוע הוא לגמרי הזמן המתאים לעצור לרגע ולהקשיב לכולם שוב ושוב! בסיכומוזיקלי השבועי הפעם תמצאו סינגל בכורה לשיראל, (רק בת 13 וכבר כוכבת), דואט משותף ומדהים לחן אהרוני ועדי אולמנסקי, מורן מזור מפתיעה לטובה ועוד שירים שחבל שתפספסו. תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אדיר גץ - מאה פעמים ביום

בחודש אחד בלבד הספיק אדיר גץ להופיע מול אולם מלא בשלוש הופעות שכולן סולד אאוט. רגע לפני שיוצא לסיבוב הופעות קיץ גדול בכל הארץ, שחרר השבוע הזמר והיוצר אדיר גץ שיר חדש בשם ״מאה פעמים ביום״. את השיר כתב והלחין גץ והפיק דניאל משה. השיר יצא רק השבוע וכבר הספיק לגרוף אחריו מעל ל-100 אלף צפיות ביוטיוב ותגובות מפרגנות רבות. השיר מלווה בקליפ מרגש שמכניס אותנו עוד יותר אל תוך האווירה של השיר, וזה לא סוד שאנחנו פשוט מתאהבים בו עוד יותר בכל שיר חדש שמשחרר. לא יודעים מה איתכם, אבל כל מה שאנחנו רוצים הוא לשמוע את השיר הזה לפחות מאה פעמים ביום.

לסיכום: אין כמו השירים שלו

 

חן אהרוני ועדי אולמנסקי - בא לי בגלים

חן אהרוני שבתקופה האחרונה פשוט לא מפסיק לשחרר אלינו עוד ועוד הפתעות, עשה זאת השבוע שוב ושחרר את הסינגל ״בא לי בגלים״, הפעם מארח את עדי אולמנסקי. את השיר כתבו השניים עם יובל מעיין, שגם הפיק את השיר יחד עם חן אהרוני עצמו. מרגיש כאילו אהרוני בתקופה חדשה ומצוינת לגמרי במוזיקה שלו, ואנחנו פשוט מתים על זה. מאז שהכיר את אולמנסקי כאשר השתתפו באותה העונה של כוכב נולד בשנת 2007, שיתוף פעולה בין השניים היה רק עניין של זמן, וסוף סוף הגיע שיר משותף שמתעלה לנו על כל הציפיות. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום המלא של חן עליו מסיים לעבוד בעצם אלו, ואם הוא נשמע כמו השיר הזה - כנראה שלגמרי יש למה לחכות.

לסיכום: השילוב שחלמנו עליו

 

מורן מזור - אין לך מושג

השבוע שחררה מורן מזור שיר חדש לקראת אלבום EP שעתיד לצאת בחודשים הקרובים. את השיר ״אין לך מושג״ כתב והלחין איתן דרמון, שאחראי על לא מעט להיטים גדולים ומרגשים שסחפו מדינה שלמה, והפיק אריאל טוכמן. מורן ללא ספר מהפנטת אותנו בשיר, יחד עם הקליפ המושקע שצולם במסעדה ״ג׳נגו״ של טום אביב. לשיר יש קצב ממכר, סוחף, וכבר מהפעם הראשונה ששמענו אותו לא יכולנו להפסיק לזמזם אותו. אהבנו והופתענו לטובה!

לסיכום: התמכרנו

 

שיראל - קוראים לי שיראל

שיראל בלאיש, או בקיצור שיראל, היא אחת הזמרות הכי מתוקות שנתקלנו בהן בזמן האחרון. השבוע שחררה סינגל בכורה בשם ״קוראים לי שיראל״, בו מציגה את עצמה בצרפתית ובעברית. בלאיש, סה״כ בת 13, היא אמנית וזמרת שנולדה בפריז ועשתה עליה לארץ ישראל יחד עם משפחתה. כשרואים ושומעים אותה, אי אפשר שלא להבחין בתשוקה המטורפת שיש לה למוזיקה ולעולם הבידור. בגילה הצעיר הספיקה שיראל לדגמן, לנגן על מספר כלים בהם פסנתר וכינור, אך השירה תמיד הייתה ההעדפה שלה. אנחנו בטוחים שעוד נשמע עליה המון!

לסיכום: ילדה מוכשרת

 

אייל גנדלר - מגיע לך יותר

הזמר הצעיר אייל גנדלר הספיק לשחרר כבר מספר שירים מקוריים משלו, אבל אנחנו חייבים לציין שהפעם עלה מדרגה והתעלה על עצמו, וכמובן שגרם לנו להתמכר גם לשיר הזה. את השיר ״מגיע לך יותר״ כתב והלחין גנדלר עצמו, ועל ההפקה גל פדה. לאייל יש את אחד הקולות הכי נעימים ששמענו, ואנחנו פשוט נהנים לשים אוזניות, לעצום עיניים ולהקשיב לו ולמילים שלו, שמרגישים שבאות מהמקום הכי אמיתיים וחשופים בלב שלו. בחשבון האינסטגרם שלו שיתף: ״לפעמים אנחנו כל כך רוצים לאהוב ולהרגיש נאהבים, נותנים הכל ומעבר ולא מקבלים מספיק בחזרה… אם זה לא מספיק, אולי מגיע לנו יותר?״. מה שבטוח, לכולנו מגיע יותר, וגם לנו מגיע לשמוע יותר ויותר שירים שלו!

לסיכום: כבר מחכים לשירים הבאים

 

שי חזן - זו היא את

השבוע שחרר הזמר שי חזן את השיר ״זו היא את״, סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו. את השיר כתב והלחין חזן עצמו והפיק ניר יצקן. הסיפור מאחורי השיר מרתק, מרגש וכואב- את השיר כתב חזן בהשראת סיפורה הכואב של דיאנה דדבייב ז״ל, שנרצחה בידי בן זוגה. ״הסיפור של דיאנה דדבייב פילי ליאת הלב. איך יכול לקרות מצב שבו גבר מחליט לקחת את החיים של אשתו?״ מספר הזמר. עוד הוסיף כי ״המילים בקעו מתוכי בתחילה בשל המקרב של דיאנה דדבייב, ואז בשמיעה נוספת של הסקיצה הבנתי שיש הרבה נשים שחוות אלימות, ולכן החלטתי לתת לשיר פן יותר אופטימי, שייתן כוח ואומץ לאותן נשים לקום, ללכת ולהציל את עצמן״. התרגשנו מהמטרה החשובה של השיר ומהשיר עצמו, ואין ספק שהמוזיקה שלו מדברת בעד עצמה.

לסיכום: מצמרר

 

שווה האזנה

מתמודד ״הכוכב הבא״ בשיר לנטע

השבוע בתכנית ״הכוכב הבא״ עלה המתמודד אוריין שוקרון, והפתיע את כולנו. לפני האודישן המצוין שעשה וכמובן עבר והרים את המסך גבוה, החליט שוקרון לפתוח בשיר שכתב על לא אחרת מאשר זוכת התכנית וזוכת האירוויזיון - נטע ברזילי. אוריין הפתיע והפנט את כולם במוזיקליות שלו וביצירתיות שלו, ואם יש מתמודד שהשאיר לנו חותם ולא נשכח - זה לחלוטין הוא. מעבר לקול המדהים אנחנו היינו שמחים שהשנה יזכה גם יוצר, ואין ספק שאוריין הוא בדיוק מה שהיינו רוצים לראות ולשמוע על המסך שלנו. 

 

תגובות