מרגי: "בלי לשים לב, כתבתי על המרגי של עוד שנה". אסף מגל

מרגי: "בלי לשים לב, כתבתי על המרגי של עוד שנה"

הצטרפנו אל מופע השקת ה-EP של מרגי ושמענו מהכוכב על התקופה האחרונה בחייו, האם הוא עדיין לבד ומה הוא חושב על הגעתה של האקסית קירל למקום? • צפו

מרגי עושה זאת שוב והבוקר (ה׳) הוא שחרר מיני אלבום חדש בשם ״לא להיות לבד״/ ה-EP ארבעה שירים חדשים, את ״אנג׳ל״ ששחרר כסינגל ושתי רצועות בונוס המהוות הצצה להליך היצירה של ״לא להיות לבד״ ו״אנג׳ל״. הצטרפנו להופעת ההשקה שנערכה אתמול בתל אביב ושמענו מהכוכב על התקופה האחרונה בחייו, יצירת המוזיקה החדשה וגם על נוכחותה של האקסית קירל במקום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

מיני האלבום נכתב בשנה וחצי האחרונות ומושפע מהקצב, הסאונד והגלאם של שנות השמונים אליהם מרגי מתחבר. האלבום מתאר את הזוויות השונות של לא להיות לבד, וכאמור משובצות בו גם רצועות אותנטיות מהאולפן, חשיפה דוקומנטרית מתהליך כתיבת השירים. את האלבום כתבו והפיקו מרגי, ג׳ורדי יחד עם סטטיק, רון ביטון, ישי סוויסה ומיכאל סוויסה.

 

במקביל לעשייה המקומית, מרגי ממשיך לעבוד על פתיחת הקריירה גם מעבר לים, וראיון אלינו מספר כי להערכתו את הסנונית הראשונה נשמע כבר ב-2022. במהלך התקופה האחרונה מרגי ביקר מספר פעמים בלוס אנג'לס שם ערך הכרויות, כתב והקליט שירים עם מובילים בתעשיית
המוזיקה העולמית בינהם: קוק הראל מפיק מוסיקלי שחתום על ״סינגל ליידיז״ של ביונסה, "Umbrella" של ריאהנה, "Never Say Never״ של ג׳סטין ביבר ועוד, מייק דין אשר הפיק את האלבומים האחרונים של ביונסה, קנייה ווסט ודה וויקנד.

תגובות