ביקורת הופעה: תמיר גרינברג יודע איך עושים את זה נכון. אורטל דהן זיו

ביקורת הופעה: תמיר גרינברג יודע איך עושים את זה נכון

השבוע ביום רביעי (ד׳) תמיר גרינברג, שזכה במקום הראשון ובתואר "הכוכב הבא של ישראל", הופיע באמפי שוני והרים את הקהל - כמובן שאנחנו היינו שם כדי לצפות בקסם הזה קורה על הבמה. הנה כל מה שחשבנו על ההופעה

רק בחודש שעבר זכה תמיר גרינברג במקום הראשון בתכנית "הכוכב הבא" והפך להיות הכוכב הבא של ישראל. היום, חודש וקצת אחרי, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא - תמיר הוא כבר לגמרי כוכב. מאז עליית התכנית הספיק תמיר לצבור קהל רחב, להופיע בלי הפסקה ולהגיע לסולד אאוט בכל פעם מחדש. הפעם, רגע לפני הופעה נוספת שתיערך בהיכל התרבות ת"א ב-17/11 - החלטנו גם אנחנו להגיע להופעה ולבדוק האם הקסם שהתרחש לנו על המסך קורה גם בלייב על הבמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתחה הלהקה של תמיר בקטע פתיחה שהכניס אותנו לאווירה המרימה של המופע, ואז זה קרה - תמיר עלה על הבמה בחליפה סגולה ועם אנרגיות שיא, שלא השאירו אף אחד מהקהל על הכיסא וגרמו לכולם לקום על הרגליים מהשנייה הראשונה.

© אורטל דהן זיו

השיר הראשון במופע היה “Under the water”, שיר מקורי ומעולה שפתח את המופע בצורה הטובה ביותר ומיד אחריו המשיך לעוד שיר מקורי. הבא בתור היה קאבר שביצע לשיר “Sunny” שגם ביצע בתכנית "הכוכב הבא" וזכה להצלחה רבה. לאחר מכן הגיעו עוד ארבעה שירים, ביניהם - שני שירים מקוריים, שיר מקורי נוסף שביצע בתכנית (“You should be here”) והקאבר המפורסם שלו לשיר “Fix You”.

© לירן בר

בשלב זה של המופע, כל הקהל כבר היה לגמרי בתוך העולם של תמיר שנוצר ברגע באמפי שוני, והפעם הגיעה תורה של החברה מהתכנית, שהגיעה למקום השני והכי קרוב אליו שאפשר וריגשה את כולנו על המסך - ואלרי חמאתי, שפשוט הדהימה אותנו ביופיה, בכשרון שלה וביכולת לצמרר את כולנו. הקהל קיבל את ואלרי בהתרגשות וקריאות שמחה, וכולם כבר ידעו איזה שיר הולך להגיע עכשיו - הדואט המרגש והנחקק ביותר מהעונה האחרונה ובכל העונות בכלל - “Hallelujah”. כבר כמעט שלושה חודשים שהרשת גועשת מהביצוע המיוחד הזה, וסוף סוף זכינו לראות את הקסם הזה מתהווה בלייב על הבמה. השניים היו כל כך מסונכרנים, מדויקים ומרגשים, והתרגשנו לראות איך גם בלייב הם מצליחים לרתק אותנו אליהם. לאחר מכן ואלרי ותמיר ביצעו את השיר “All I Ask” של אדל, אותו ביצעה ואלרי גם בכוכב הבא. 

© אורטל דהן זיו

לאחר שואלרי זכתה לתשואות ומחיאות כפיים שהרעידו את המקום, היא ירדה מהבמה ותמיר המשיך בשלו. ארבעה שירים ביניהם גם הקאברים המצליחים “Crazy in love” ו-”Like A Prayer”, וכמובן שגם כאן תמיר נתן את הופעת חייו ולא הפסיק לזוז, לטרוף את הבמה, ולהעיף את כל הקהל באוויר.

© לירן בר

הלהקה ירדה מהבמה, ואז חזרה לחלק של ההדרן. השיר "שבורי לב" של חנן בן ארי אותו ביצע בגרסה באנגלית משלו, ולסיום, הלהיט הגדול שלו שנחשפנו אליו בתכנית - “Tell Me Where The Light Goes”, שהיה גם השיר שביצע לאחר הזכייה.

 
 

בקיצור, תמיר נתן הופעה של זוכה אמיתי ובעיקר של מוזיקאי ופרפורמר מהטובים שראינו. המופע נגמר, והשאיר אצל כולנו תחושה של עוד. אין ספק כי "הכוכב הבא" חשפה בפנינו מוזיקאי שיישאר כאן שנים, וברמה מהגבוהות שיש כאן בארץ.

תגובות