לגמרי ממנה: מאיה בוסקילה בשיר קאמבק. טלי מאוס ויואב חליבה

לגמרי ממנה: מאיה בוסקילה בשיר קאמבק

אחרי שנתיים שכמעט ולא שמענו ממנה, מאיה בוסקילה הוציאה הבוקר (ד') את הסינגל החדש שלה "ממך וממני" וחוזרת אלינו בגדול • האזינו

ממש לפני שנתיים הופתענו לראות אותה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" שם הדהימה אותנו לגמרי והפכה לאחת מהפייבוריטיות שלנו ומאז אפילו הוציאה דואט עם הכוכבת הבינלאומית קלי קלארקסון, השתתפה במחזמר מרי לו, בפסטיגל ואפילו במופע עם צביקה פיק. מאז היא שוב נעלמה לנו ורק חיכינו שתחזור לקאמבק נוסף והנה - אחרי תקופה ארוכה שלא שמענו ממנה, משחררת הבוקר (ד') מאיה בוסקילה שיר חדש "ממך וממני".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על המילים, הלחן והעיבוד המוזיקלי אחראים תמר יהלומי ויונתן קלימי המדהימים שכבר הוכיחו לנו לא מעט פעמים לאן הכישרון שלהם יכול להגיע וגם כאן, מאיה לוקחת את העבודה שלהם ומבצעת את השיר בצורה הכי ייחודית שיש. כרגע משתתפת מאיה גם בתוכנית "גולסטאריות 3" שם גם מבצעת את שיר הנושא של העונה בתוכנית.

 

את הקליפ שכולו בשחור לבן אהבנו מאוד ועומד מאחוריו סיפור מיוחד - "את הקליפ החלטנו לעשות בים, המסר של הקליפ מאוד חשוב לי מכיוון שיש לי ילד שמתבגר ונע ונד במשקלו וילדים יכולים להיות לא פשוטים בנושא, במיוחד נערות שרואות איזשהו אידיאל יופי לא אנושי ברשתות החברתיות ולכן כל הקליפ יהיה בלי פוטושופ, כדי להראות שאפשר בכל גודל ובכל גיל לחגוג את הנשיות שלך".

תגובות