לא נרגעת: ואלרי חמאתי משחררת שני סינגלים. ערן לוי

לא נרגעת: ואלרי חמאתי משחררת שני סינגלים

אחרי ששרפה במות בארץ ובחו"ל ולקראת מופע הבכורה שלה, ואלרי חמאתי משחררת היום (ד') סינגל כפול ואנחנו התאהבנו!

מאז שהספיקה להיכנס לנו ללב ב-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עם הקול הייחודי שלה, הספיקה ואלרי חמאתי לפצוח בקריירת סולו מרשימה - תפקיד בתיאטרון הלאומי הבימה, הופעות בארץ ובחו"ל, חידוש מצמרר ללהיט "Easy on me" של אדל ואף בימים האחרונים נבחרה להופיע בטקס המשואות של יום העצמאות ה-74. היום (ד'), משחררת חמאתי בהפתעה סינגל כפול בשתי שפות - "מנגינה" בעברית ו-"Anna Mallet" בערבית. השירים יבוצעו לראשונה במופע הבכורה שלה, שיתקיים ב26.1.22 בזאפה תל אביב החדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© ערן לוי

השיר הראשון "מנגינה" הוא בלדה שקטה שנכתבה על ידי אבי אוחיון ובניה ברבי. קשה שלא להתרגש לצלילי הלחן הרגוע של השיר, שהולחן על ידיהם וגם על ידי מתן דרור שחתום על ההפקה של השיר הזה ועל עוד שירים מצליחים. השיר מלווה בקליפ מאוד עדין ופשוט שכולל משחקי אור וחושך, אבל גם הפשטות הזאת מצליחה בשילוב גוון הקול המהפנט של חמאתי להוסיף למשמעות החזקה והעמוקה של השיר - התחושה המוכרת של הגעגוע הבלתי פוסק לאנשים אהובים, לרגעים יפים ולזמנים טובים יותר. על המשמעות של השיר אמרה כי "הטקסט והלחן נגעו בי מאוד והרגשתי שזה טקסט שיכול לגעת בכל אחד מזוויות שונות". אנחנו לא יכולנו שלא להזדהות ואין ספק שהשיר הזה הוא שיר עמוק ומרגש שיכול בקלות להיחשב לאחד מהטובים ביותר בז'אנר במוזיקה הישראלית והעכשווית.

 

השיר השני "Anna Mallet" הוא שיר קצבי שהופק על ידי גיא דאן ונכתב על ידי חמאתי ודיקלה דורי. השיר מדבר על אהבה נכזבת, מנקודת מבט פמיניסטית ומעוררת השראה לכל הדעות. כך סיפרה הזמרת על השיר - "השיר מספר על אישה שמבינה שהאהוב שלה כבר לא רוצה אותה וגם שהרגישה לבד בתוך מערכת היחסים. היא, כאישה חזקה ועוצמתית שוזרת מסרים פמיניסטים ומסבירה לו שהבחירה שלו ללכת למישהי אחרת כדי לנסות להתגבר עליה לא מעניינת אותה".

 

אנחנו מאוד התרגשנו משני השירים, לא יכולים לחכות ולשמוע את הסינגלים הבאים של הזמרת המבטיחה!

תגובות