האלבום של המדינה? אגם בוחבוט משיקה אלבום בכורה!. אור דנון

האלבום של המדינה? אגם בוחבוט משיקה אלבום בכורה!

אגם בוחבוט עושה את זה בגדול ומשחררת לראשונה בחייה אלבום, אותו היא תשיק הערב בהופעה חגיגית • האזינו

למעלה מעשור מאז פרצה לחיינו, הזמרת אגם בוחבוט משיקה היום (ד׳) אלבום בכורה בשם "אין קונספט". כבר הערב היא תופיע איתו בהשקה חגיגית על הבמה ב׳רידינג 3׳.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר שנה של עבודה קשה עם מיטב המפיקים המוסיקליים בישראל, נולד "אין קונספט" הכולל שבעה להיטים שונים ומיוחדים המציגים את אגם ככוכבת פופ ענקית. כשחגיגות יום הולדת 18 מאחוריה ומועד הגיוס לפניה (ביום שלישי, ה-15 בפברואר), זה הרגע המדויק שכולנו חיכינו לו עם אלבום ורסטילי שמדגיש את הבגרות, הבשלות והיכולות הווקאליות של אגם לשיר במגוון סגנונות מוסיקליים שונים ומכאן נולד שם האלבום.

לדברי אגם: "עשור של עבודה קשה ונחישות הביאו אותי לרגע הזה, רגע שקשה לתאר במילים. התרגשות עצומה להוציא אלבום ראשון שכתבו, הלחינו והפיקו גדולי תעשיית המוסיקה בישראל. בשנה האחרונה הרגשתי שמצאתי את "הקול" הפנימי והבוגר שלי שעזר לי בבחירת הטקסטים והעברת מסרים ואין לי ספק שהשקת האלבום "אין קונספט" היא רק ההתחלה, לעוד עשור של עשייה".

בין יוצרי השירים באלבום אפשר למצוא את טליסמאן, ג׳ורדי, רון ביטון, איתי שמעוני, גיל ויין, דולי ופן ואף את המנטור שלה מילדות - משה פרץ שכתב לה מעין שיר המשך לדואט שלהם (״כמו ילדה קטנה״) מהעבר.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

תגיות
תגובות