שחר אדמוני: "הייתי סובלת מחרדות". דניאל קמינסקי

שחר אדמוני: "הייתי סובלת מחרדות"

שחר אדמוני היא אחת מהשמות המבטיחים במוזיקה הישראלית, הבוקר (ד') משחררת אדמוני סינגל ראשון, כמה חודשים אחרי השתתפותה בתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון", לקראת הסינגל דיברנו איתה על החוויה כמתמודדת, על התחושות עם שחרור הסינגל ועל ההתמודדויות שלה

 אם אתם לא מכירים עדיין את השם שחר אדמוני אז כדאי שתכירו, אחרי שהתחרתה בתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון", שחר אדמוני מוכנה לטרוף את העולם. עם המון אמביציה וכישרון, שחררה אדמוני הבוקר (ד') את הסינגל החדש שלה בשם "ורוד כואב", תפסנו אותה רגע לפני לראיון מיוחד.

 

איך הייתה העבודה על השיר?

"כתבתי את השיר הזה לפני שנה וחצי. הייתי בחדר וכתבתי אותו על מישהי שכותבת שיר גם כשהיא יודעת שהיא הולכת להיפגע. הגשתי את השיר הזה לסשן 42, החברה שאני חתומה אצלם. את החלק השני של השיר צליל קליפי ורון ביטון כתבו לי וזאת זכות ענקית כי הם כותבים אלופים ועשינו את ההפקה אצל טל פורר וינון יהל וגם זו זכות מטורפת. זה הסינגל הראשון שלי!"

מה נתן לך את ההשראה לכתוב את השיר?

"האמת שכשכתבתי אותו אמרתי 'טוב, עכשיו את כותבת שיר בסגנון של אושר כהן' וניסיתי לעשות כאילו הוא זה שכותב את הטקסט כי אז שמעתי אותו המון והוא כותב ומפיק לעצמו ואני מתחברת אליו ממש. אמרתי שאני אנסה לכתוב שיר שהוא כתב וניסיתי לעשות את זה רק בפזמון ואני לא יודעת אם זה הצליח או לא אבל יצא שיר שאני מתחברת אליו ממש".

זה בעצם סינגל ראשון שאת משחררת, מה התחושות?

"זה סינגל ראשון, האמת שאני מתרגשת מאוד ואני סקרנית לדעת מה כולם חושבים, עליי, על שחר מהאקס, על הטקסט שלי והסגנון שלי.  כל השנה הזו שאני עובדת יחד עם סשן 42, שזו חברת ההקלטות שחתמתי בה, אנחנו עובדים על שירים שלי שהם קצת יותר עליי ועל שחר. השיר הזה הוא סוג של קו בשביל הקהל, שאני צריכה שהשירים יהיו גם לקהל, ואני לא יכולה פתאום לבוא הארד קור, אז אנחנו פועלים בהדרגתיות, ואני מקווה מאוד שהשיר הזה יצליח.  אני מתרגשת ברמות, זה גם טקסט שלי בסופו של יום, כמובן גם של צליל ושל רון.  יחד עם ההתרגשות זה גם מפחיד הרבה יותר שזה כאילו שלך".

 

 איך זה עבוד עם יוצרים גדולים כמו צליל קליפי ורון ביטון?

"זו זכות ענקית, הם באמת כותבים ועשו ויעשו שירים שכל ארץ ישראל שרה. באמת, יש לי זכות ענקית גם שהם כתבו איתי את השיר שלי ושיש להם חלק בשיר הזה. וחוץ מזה גם טל פורר וכל המפיקים המטורפים יינון יהל , זו גם זכות מטורפת. אנחנו פשוט צוות שלא קיים, ובעזרת השם שנצליח".

מאיזה אומנים את לוקחת השראה?

"אני לוקחת השראה מהמון, אני שומעת הכל האמת. אני לוקחת השראה מבילי, מהוויב שהיא מביאה ומטונה והטקסט שלו שהוא גם ייחודי ובקונספט חלל שאני מאוד אוהבת. גם מנוגה ארז וגיא מזיג שהם כל היום בפלייליסט שלי, יש המון אומנים שהם השראה. הייתי שומעת הכל, והכל פתאום התחבר, ואני גם חושבת שהקו שלי הוא שילוב של חלל ושל בלוז ושל טכנו ושל סלסולים ושל פופ".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ???????????? ???????? (@shahar.admoni)

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"התחלתי בתכלס מגיל 7-8. התחלתי שיעורי גיטרה, לעשות סולואים של רוק והייתי מוצאת את עצמי כל יום עושה ממש רעש לשכנים, עושים סולואים של גאנס אנד רוזס ומטאליקה ושוברת לעצמי את האוזניים. הייתי חוזרת בכל פעם מהחוג ושרה לי בחדר. הייתי עושה את זה בסתר, לא הייתי צועקת או שרה בקולי קולות כי זה היה קצת יותר סגור אצלי ולא הייתי מספרת לאף אחד שאני שרה עד גיל 15 אפילו. התחלתי להוציא קאברים ולהעלות סטורים שאני שרה ואני גם כותבת כבר 3 שנים בערך".

איך הייתה החוויה כמתמודדת באקס פקטור?

"החוויה הייתה קצת לא קלה, אני חוויתי שם חוויה מורכבת. שנכנסתי לשם פתאום הפכתי להיות סוג של זומבי. עד ממש קצת לפני האקס הייתי סובלת מחרדות, ממש כל יום חרדה. שנכנסתי לאקס פתאום לא היה כלום, לא היו חרדות, פתאום אני זומבית, אני שרה טוב בלי פחד. זה קרה עד הפרק השלישי ששרתי בו את פסקול חיי, לא היו לי חרדות לא כלום עד בפרק הזה. קרה איזה משהו, שלחו לי משהו לטלפון שעשה לי קצת רע, ופתאום שם הייתה נפילת מתח, מטורפת אבל. שרתי שלא שמעתי כלום ולא ראיתי כלום, פשוט התקף חרדה באמצע השיר. זה גם המשיך לפרק האחרון, פתאום אני לא זומבית, פתאום כן יש בי פחד. זה הצד של החרדות, זה אולי משהו שקשור אליי, אבל גם יש המון כאלה שסובלים מחרדות וחשוב מאוד לפתוח את זה. אבל עכשיו שהסתכלתי אחורה, אני הכרתי אנשים באמת מדהימים, גם הצוות של האקס, מהסטייליסטים וההפקה, באמת הכרתי שם אנשים שעשו לי את החוויה הרבה יותר טובה".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ???????????? ???????? (@shahar.admoni)

איך הייתה העבודה עם רן?

"עבדתי עם רן, הוא באמת חמוד ונסיך, ישבתי איתו לכמה סשנים, חזרות כאלו לאקס והוא באמת עזר לי ואני מאוד אוהבת אותו. יש גם את מירי, שאני מכירה אותה עוד מלפני האקס ובאמת אין עליה, וגם הספקתי לעשות איתה עוד איזה סוג של סשן לפני כמה  זמן, אני באמת אוהבת אותה".

את מרגישה שהאקס פקטור עזר לך לכוון את עצמך לקו המוזיקלי שאת רוצה?

"שאלה קשה. שרתי שם יותר רוק. בסופו של יום עשיתי את השילובים האלה כי רציתי לחפש גם למה הקהל יותר מתחבר. האמת? עד היום אני לא יודעת מה הקו שלי יותר מדי אבל אני חושבת שסוג של כבר הבנתי אותו עוד לפני האקס כי לי קשה עם קאברים כי זה לא שלי ואני יודעת שאת השירים שלי אני שרה הכי טוב וזה נשמע קצת מוזר. אבל לאקס היה חלק בכיוונון שלי ואיך שאני אצטייר בחוץ".

מה את חושבת על מיכאל בן דוד כייצוג לאירוויזיון?

"מיכאל הוא אחד המצחיקים וגם הכריזמה שלו. הייתי מסתכלת עליו בחזרות עם פה פתוח. הוא שם פס והוא שר לעצמו בחדר ואני מסתכלת על זה בתור עוד יעד שאני רוצה לקחת לכיוון שלי גם. השיר גם מסמל את זה שכולם שווים וזה מה שצריך גם לאירוויזיון. הוא הכי אירוויזיוני מכל מי שהיה וכולם היו טובים אבל הוא באמת היה הכי קשור ואני שרופה עליו".

 

יש תכנונים לעתיד הקרוב?

"בטח, אנחנו עובדים על עוד חומרים. כבר מזמן התחלנו לעשות סקיצות והפקות ובעזרת השם עוד מלא מלא הפתעות!".

מה השאיפות שלך להמשך הקריירה?

"יש לי שאיפה אחת שהיא באמת המרכזית, שהשם שלי יהיה פה לאורך שנים, ושהקהל שלי יהיה קהל שתמיד איתי וצמוד אליי ושלא ישמע אותי כי שומעים אותי בטיקטוק, זה שאיפות שהן חלום. בא לי את הקהל של טונה, שהם יהיו צמודים אליי כי זאת אני, ובעזרת השם שהשירים יצליחו ושאני אעשה כאן דרך".

תגובות