לא פספסנו: עדן חסון בהופעה חד פעמית!. צילום: אור גפן

לא פספסנו: עדן חסון בהופעה חד פעמית!

אחרי שסיפק לנו בשנים האחרונות אינספור להיטים ואחרי שהספיק כבר למלא את היכל מנורה פעמיים, עדן חסון קובע הישג חדש וממלא בפעם הראשונה את פארק הירקון • כמובן שלא יכולנו לפספס והיינו שם כדי לצפות בקסם הזה קורה על הבמה - ביקורת!

עדן חסון כבר מזמן הפך לאחד מהאמנים הכי מוצלחים ומדוברים במדינה, עם אינספור להיטים מצליחים עם מיליוני צפיות והופעות מוצלחות עד אפס מקום. אמש הוא מילא לראשונה את פארק הירקון עם הופעה חד פעמית בה נכחו למעלה מ-35,000 אנשים והוכיח לכולנו שהוא כאן כדי להשאר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע הוא פתח עם הלהיט "גדל לי קצת זקן" כאשר על הבמה לא היו יותר מדי אורות, פלאש אחד עליו עם הגיטרה בידו וזה היה מספיק. פתיחה שבאופן חד שמעי הכניסה אותנו להופעה. מיד לאחר מכן, הוא התחיל במסיבה כמו שרק הוא יודע עם הלהיט "אין יותר מועדונים" ו"לא מרגיש טוב". הפתיחה, שהייתה באווירת האייטיז, גרמה לנו להרגיש כאילו אנחנו באמת במועדון ולא באמצע פארק הירקון.

© צילום: אור גפן

לצד השירים המוכרים שלו, הוא גם ביצועים באנגלית לשירים שלו ואפילו, עיבודים רבים שהיו משולבים במנגינות מוכרות של שירים בינלאומיים. התוספת הזו הייתה מעניינת וזאת מפני שידוע שבפארק הירקון בדרך כלל מופיעים אמנים בין לאומיים. לכן, הטאצ' של הניחוח מחו"ל לגמרי עשה עבודה וחסד עם עדן.

בשירים הקצביים הצטרפו לבמה הרקדנים שרקדו בכל פינות הבמה, שהייתה בנויה בקומות, ככה שגם בדשא יכלו לראות אותם. עדן מצידו לא התייחס לרקדנים כתפאורה, נתן להם את המקום ואפילו זכינו לכמה מובים שלו איתם. לגמרי אהבנו!

במהלך המופע עדן עבר בין השירים הקצביים לרגועים, ובהתאם גם הבמה שינתה את תצורתה. אם זה מבחינת הצבעים, הרקעים המלווים אותה, הזיקוקים, האש והקונפטי שעף באוויר. לא היה רגע בהופעה שגרם לנו להתנתק ממנה וגם כשעדן היה לבד על הבמה, החזיק אותה במלוא מובן המילה. 

הרגע העוצמתי ביותר במופע היה כאשר עדן לקח דגל ישראל מהקהל והתעטף בו במהלך השיר "שמישהו יעצור אותי" בו חזר להתחלה שלו ושיחזר את הרגעים הראשונים בקריירה שלו עם דמעות בעיניים. בנוסף, כמו בהופעות הקודמות, ביקש לכבות את האורות ומהאנשים לפתוח את הפלאשים מהטלפונים, כך שזה היה רגע מיוחד עם הקהל.  

© צילום: אור גפן

וכמובן, איך אפשר מופע בלי אירוח? עדן אירח את אנה זק לביצוע של השיר החדש שלה "מי זאת" ויחד גם ביצעו את "לך לישון". אחריה התארח שולי רנד, והבמה הפכה לסלון, בו חסון אירח אותו והשניים ישבו, דיברו והרימו לחיים ולאחר מכן ביצעו את השיר "אור גדול". בסיום, כמו שצריך להיראות סיום, עם רקדנים וקרנבל, עדן העלה לבמה את אלה לי להב והשניים ביצעו את השיר "שימי פס" עבור חודש הגאווה. 

© צילום: אור גפן

אל דאגה, לא שכחנו את הופעתה של הזמרת (והאקסית, האומנם?) אודיה, שהתארחה גם במופע. השניים ביצעו דואט משותף ואפילו העניק לנו רגע רומנטי במהלך השיר "אל תשברי לי את הלב" עם נשיקה פומבית ומפתיעה. אנחנו לא יודעים אם השניים ביחד או לא אבל באופן חד משמעי הרגע הזה הפך את ההופעה להרבה יותר מדוברת! קאמבק, מישהו?

© צילום: אור גפן

בקיצור, עדן הוכיח לנו יכולות של זמר בינלאומי ובעיקר של מוזיקאי ופרפורמר מהטובים שראינו בישראל. המופע אומנם נגמר, אבל לגמרי השאיר אצל כולנו תחושה של עוד. אז עדן, מתי המופע הבא? 

תגובות