נועה קירל בפארק הירקון: שואו שמשתווה לזמרות בחו"ל. עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

נועה קירל בפארק הירקון: שואו שמשתווה לזמרות בחו"ל

בגיל 21: נועה קירל מילאה אמש (ד') את פארק הירקון בתל אביב עם קהל של כ-33 אלף איש. זמרת הפופ האהובה נתנה שואו מטורף. היינו שם וזה מה שחשבנו! • ביקורת

אם הייתם מספרים לנועה קירל בתחילת דרכה על מה שקרה אמש (ד') בפארק הירקון בתל אביב, יכול להיות שהיא לא הייתה מאמינה, בעיקר בגלל כל הביקורות שאפפו אותה בהזנקת הקריירה. אך כוכבת הפופ המקומית "קברה" לכל המצקצקים ונתנה שואו מעולה שלא מבייש ואף משתווה לזמרות הגדולות מעבר לים.

הכוכבת עשתה הכל כדי שהמופע תחת שמה יהיה הכי מדוייק, הכי מושלם והכי נוצץ שיש. החל מהדיוק בזמני ההופעה, דרך ההאוטיפיטים המטורפים שהחליפה בקצב מהיר ועד ריקודים סוחפים, שואו גרנדיוזי, אפקטים והכי חשוב - שירה בלייב.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

החשש הגדול של הקהל, ובעיקר של המבקרים, התעסק בשאלה הגדולה מכל - האם קירל בכלל יכולה לשיר בלייב בהופעה כזאת? התשובה היא ממש כן! הכוכבת הוכיחה שההכנות המטורפות שעשתה בחודשים האחרונים אכן השתלמו והיא הצליחה להחזיק מופע שלם עם יכולות ווקאליות. 

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

בזה אחר זה ביצעה את מיטב מלהיטיה לאורך הדרך (אם כי היה חסר לנו "מדברים", סינגל הבכורה שלה), בעיבודים מיוחדים ומעולים. עברנו מסע עם קירל לאורך הערב, נהנו לשיר יחד איתה, לזוז ובעיקר לשמוח בשבילה.

האורחים של קירל אומנם לא הפתיעו במיוחד כי עם כולם היא שיתפה פעולה בעבר (אושר כהן, סטפן, איתי גאלו, שחר סאול, אילן פלד), אך היה מיוחד לראות את הגרסאות הבימתיות לאותם השירים. אחד מהשיאים של הערב היה קשור באורחת בינלאומית - גייל, שאחראית ללהיט של השנה שעברה בטיקטוק - "ABCDEFU". השתיים ביצעו יחד את הלהיט הבינלאומי בגרסה עוצמתית, רוקיסטית ומרשימה. השילוב ביניהן לגמרי עבד ואפילו עשה חשק לדואט רשמי בעתיד. בנוסף, גייל ביצעה עם קירל את אחד הסינגלים הבינלאומיים שלה, "thought about that" - בביצוע שעבר בין סגנונות והרשים אותנו! הכי מרענן. החלק הזה של הערב עורר בנו צמרמורת מטורפת של התרגשות, בעיקר עבור קירל, כל כך שמחנו להיות שם ברגעים האלו וסוף סוף ראינו אותה בפן אחר.

הרגישות של קירל נכחה לכל אורך הערב, לצד העוצמתיות שבה. היא לא היססה לבכות כשהתרגשה רגע לפני שביצעה את "יש בי אהבה" ולא היססה להראות גם צד פגיע, כנראה בגלל מה שעברה בתחילת הדרך. 

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

לראות אמנית בסדר גודל כמו שלה, ששוברת תקרות פעם אחר פעם - זה מטורף. לנועה קירל הייתה את ההזדמנות המושלמת להראות לנו שהיא לא סתם פיקציה אלא אמנית אמיתית והיא אכן ניצלה אותה ועשתה זאת בגדול. אם אתם נמנים בין האנשים שיש להם חשש קל לקראת האירוויזיון הבא - תצטרכו לאכול את הכובע ולהכין את השטח לקראת אירוויזיון 2024 שלגמרי עשוי להיערך בישראל בזכותה.

נועה - את הכי מתפוצצת!

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות