אור בלולו: "אחרי השיר הבינו שאני באמת זמר". צילום פרטי

אור בלולו: "אחרי השיר הבינו שאני באמת זמר"

הוא רק בן 18 והוא כבר אחד מכוכבי הרשת הבולטים בקהילה הגאה, אפילו שלא ממש התכוון לכך. הוא היה בסוכנויות, ניגש לאודישנים, שמע כמה וכמה פעמים 'לא', זכה לשמוע פעמים אחדות 'כן', ולמרות הכל הוא המשיך לחלום ומחזיק בו ידיעה שיהיה זמר. איך התחילה הדרך שלו, ממה הוא חשש ואיך בכל זאת הצליח להגשים את עצמו אל תוך עולם שהוא חולם עליו? אור בראיון אישי וחושף עד כמה ההחלטה שלו לשיר היתה קשה ולמה הוא מייחל בעתיד?

כתבה פרסומית

אור בלולו נהנה להופיע בהצגות ילדים כבר בגיל צעיר מאוד, ואפילו קיבל תגובות חיוביות לגביי יכולות המשחק והשירה שלו ובכל זאת הרגיש שזה 'לא ממש זה', הנה כמה שאלות שאור השיב עליהם שמאפשרות לנו להכיר אותו קצת יותר.

כשהתחלת עם זה, השאיפה הייתה להגיע למקום שבו אתה נמצא עכשיו?
"חד משמעית, החלום שלי מגיל קטן היה להיות שחקן וזמר הייתי באודישנים, נרשמתי לסוכנויות והיה 'לא, לא, לא' אולי פעם פעמיים "כן".האבל הרוב לא אז אמרתי לעצמי אני יכול להתקדם בכוחות עצמי. 

השתתפת בהצגות ובמחזות זמר ועדיין החלטת שאתה רוצה להכנס לעולם המבוגרים, למה?

"השתתפתי בהצגות ובאמת שהכי נהנתי מהעניין הזה. ההצגות היו בעיקר לגילאים 6-10 ושרתי שירים באמת כל שיר הפגזתי אמרו לי כנס ל"עולם הילדים" יש לך את זה במשחק ובקול, אבל הרגשתי שזה לא מה שאני מחפש".

© צילום פרטי

אור מעז גם לבצע שירים עבריים של זמרים גדולים בשירה העברית והישראלית, ואפילו מוציא קאבר לאחד משיריו של אלביס פרסלי, אך מבין די במהרה כי ישנה עוד דרך להגיע אל ליבם של הקהל אותו הוא מבקש לעצמו, מה הוא באמת מרגיש לגבי השיר "קצוות" שכתב ושר בעצמו? ומי הזמרת שהגיבה על על קאבר שעשה לשיר שלה?

חידשת שירים של זמרים מוכרים?

"כן ברור, ואני באמת אהבתי לעשות קאברים לשירים של עופרה חזה, נעמי שמר, אריק אינשטיין, אהוד מנור, צביקה פיק וכו, אבל זה לא שירים שהיום יתפסו את האוזן של הנוער,
גם שהוצאתי את "קצוות" הרגשתי שזה לא ממש הכיוון שלי אבל זרמתי עם הרעיון".

היה לך פחד להוציא שירים לעולם המבוגרים?

"כן ברור פחדתי מביקורות וקיבלתי ביקורות גם טובות וגם רעות, הוצאתי את "מאמין באהבה" לאחר מכן הוצאתי קאבר של אלביס פרסלי " cant help faling in love". לקחתי הפסקה אמרתי לעצמי שזה לא רעיון כל כך טוב להוציא שירים״.

אז למה הוצאת את "קצוות" אם הרגשת שזה רעיון לא טוב?

"זה היה חסר לי וכל הזמן אמרתי די אני חייב להוציא עוד שיר אני באמת מתגעגע לשיר. וזרמתי עם עצמי".

אתה זוכר את השיר הראשון שעשית לו קאבר?

"כן, הייתי בן שבע והוצאתי קאבר לשיר של סיוון גנון "מאור עיניי" זכיתי לאלפי תגובות טובות אפילו סיוון גנון בכבודה ובעצמה הגיבה לי וזה היה מרגש".

אור בלולו נתמך ע"י הוריו לטוב ולרע, מקבל אהדה בלתי צפויה עבורו מהקהילה הגאה ומשתף אותנו גם בחשש העתידי שלו והיכן היה רוצה לראות את עצמו.

ההורים תמכו בזה שהוצאת שירים?

"לגמרי תמכו ועזרו לי נתנו לי ביקורות טובות ורעות וזה משהו שאני מודה שהם לא חסכו לי כלום גם אם האמת כואבת הם העדיפו שאקבל את זה מהם".

איך הגעת למצב שאתה בין המוכרים מהקהילה הגאה?

"לא רציתי להגיע למצב הזה בכלל, אני חבר של מלא אנשים מהקהילה הגאה והתחברתי למלא אנשים וככה גם צברתי עוקבים מלבד הטיקטוק והמוזיקה שאני עושה. אני משתדל תמיד להיות חמוד לכולם ותמיד חברותי לכולם", הוא מוסיף גם וידוי, "ישבתי בבר עם כמה חברים וישבו לידינו אנשים ואיכשהו התחברתי אליהם, אני בן אדם שיודע להתחבר לאנשים בקלות וזה משהו שאני אוהב בעצמי שאני חברותי".

© צילום פרטי

מהו היעד הבא שלך?
"שאלה קשה, אבל אני רוצה להכנס יותר לעולם של הנוער ופחות לעולם המבוגרים אני עדיין עובד על הפחד הזה של לגשת לעולם של הנוער".