סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג עושה הארי סטיילס. אורית פניני

סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג עושה הארי סטיילס

עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר פה והיום יש לנו רשימה שאנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס. מוזמנים להצטרף אלינו ולראות את בר צברי בלהיט חדש, ליילי (גל תורן וגיא לוי) משחררים שוב ואת השיר המיוחד מתוך הסדרה "שלי הכובשת" • האזנה נעימה!

עברנו עוד שבוע וחווינו בו המון חוויות ודברים חדשים. במיוחד לכבוד זה, וכמו בכל שבוע ביום שישי, סידרנו לכם את רשימת הסיכומוזיקלי שלנו של השירים הישראלים החדשים שיצאו השבוע במיוחד כדי שתוכלו לשלב אותם בטירוף של שבוע הבא! מוזמנים להצטרף אלינו גם הפעם.

בר צברי - בפרק הבא

זמר הלהיטים האהוב בר צברי, חוזר בשיר חדש אחרי שגרם לכולנו להתמכר ל-"רוק'נרול בצהריים", "חדרה", "ג'וני", "מה בלילות" ועוד. כך מספר בר על "בפרק הבא" (השיר החדש): "השיר נוצר עם אבי אוחיון כמעט בנשימה אחת ומדבר על הרצון להשאיר חותם, גם אם הזוגיות נגמרה והאהבה נסעה. על הצורך להשאיר מקום לדברים ואנשים שחווינו והיו משמעותיים בחיינו גם אחרי שהסתיימו, גם אם אנחנו או הם כבר בפרק הבא".

לסיכום: אנחנו מזדהים.

 

לידור ויצמן - איפה את היום?

לידור ויצמן שחרר את הסינגל החדש שלו "איפה את היום", אחרי שנה מאז הסינגל הקודם והוא לגמרי שמר על מקומו בתור זמר יוצר מעולה. אחרי שהקשבנו לשיר החדש, ידענו שמדובר בזמר מוכשר וזה רק עניין של זמן עד שממש יתפוצץ (מחכים לזה בטירוף!) ויפתיע את כולנו. בנתיים, אנחנו נמשיך להנות מהסינגל החדש שמנעים לנו את הזמן בגדול. נ.ב: רוצו להשלים את השירים הקודמים שלו. זה מאסט.

לסיכום: מוכשר פחד!

 

אילונה הרפז - מישהי בעולם (שיר הנושא של "שלי הכובשת")

ממש לא מזמן יצאה הסדרה החדשה "שלי הכובשת" (כאן חינוכית). סדרה שעוסקת בהגשמת חלומות למרות המחסומים הסביבתיים שלפעמים נמצאים. זאת סדרה שנותנת השראה ומעבר לזה, משנה תפיסתית את עניין המגדר שמוטמע בחברה שלנו. השבוע גם שיחררו את שיר הנושא הנקרא "מישהי בעולם" בביצוע של אילונה הרפז ואנחנו בטוחים שאחרי שתשמעו את השיר ותראו את הקליפ, אין סיכוי שלא תרצו גם לראות את הסדרה!

לסיכום: לגמרי כובשת!

 

ליילי (גל תורן וגיא לוי) - עבריין

הצמד ליילי (למי שעדיין לא מכיר) מורכב מגל תורן וגיא לוי המוכשרים, שהם במקרה גם חברי ילדות ומתכננים להוציא אלבום שני ממש ב-2023. את הסינגל השני שלהם מתוכו הם הוציאו השבוע, הוא נקרא "עבריין" והוא מספר סיפור של מישהו שמחליט לקחת את החלום שלו, להגשים אותו מבלי לחשוב על הדברים שיצטרך לדאוג להם בבית. כמו שהם יודעים, השניים מצליחים להעביר סיפור שלם בתוך השיר ובעיקר יצרו משהו שאי אפשר להפסיק לשמוע.

לסיכום: אדירים.

דביר גזלה - תדברי אליי

הזמר דביר גזלה שיחרר השבוע שיר חדש בשם "תדברי אליי", בדרך לאלבום הבכורה! וזה מה שהוא סיפר על השיר החדש: "השיר מספר על מערכת יחסים שכמו אצל כולם נשחקת עם השנים. בת הזוג עוברת משבר ולא משתפת את בן זוגה במה שעובר עליה והוא רק מבקש 'תדברי אליי תספרי לי מה עובר עלייך'. שמעתי המון סיפורים כאלה מחברים קרובים והחלטתי לכתוב על זה שיר".

לסיכום: מסר מהמם.

 

אדם בן אמיתי - בסוף זו את

למי שלא מכיר, אדם בן אמיתי הוא יוצר, גיטריסט ומפיק. הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו "קעקוע" ומאז סומן כאחד האמנים הבולטים - ולגמרי בצדק. עכשיו, הוא שיחרר את "בסוף זו את" שכתב, הלחין והפיק לגמרי בעצמו. מדובר בשיר אהבה מקסים שמתאים בדיוק לו. בטוחים שתשמחו להאזין ותהנו גם משאר המוזיקה המעולה שלו.

לסיכום: בדיוק מה שהיינו צריכים...

 

שווה האזנה

תמיר גרינברג - As It Was

תמיר גרינברג האהוב עלינו ביותר עושה את זה שוב! חיכינו לזה הרבה הרבה זמן וסוף סוף האמן המדהים חזר לגלגלצ והחליט הפעם לבצע לנו שיר של הארי סטיילס. אין יותר טוב מזה!

 
תגובות