הדר שלום רוקדת עם כוכבים וחולמת על אירופה.  אלמוג קולט

הדר שלום רוקדת עם כוכבים וחולמת על אירופה

בגיל 22: הדר שלום כבר הספיקה להופיע עם כוכבי המוזיקה הלוהטים של ישראל במופעי ענק

כתבה פרסומית

שנת 2021 עמדה בסימן החזרה הגדולה של עולם התרבות למרכז חיינו. אחרי תקופה מאתגרת, שבה סגרים והגבלות היו מנת חלקנו והשפיעו במידה משמעותית על קיום מופעים. לרקדנית הדר שלום, בת 22 מת"א, השנתיים האחרונות עשו רק טוב. שבע שנים אחרי שעשתה את הצעדים הראשונים שלה בעולם הריקוד, אחרי שהופיעה במופעי ילדים מרשימים והשתתפה בקליפים של נועה קירל ("חצוף") ויהונתן מרגי ("לא יוצא למסיבות").

זמן קצר אחרי שהצליחה לחזור לפעילות מלאה אחרי שהחלימה מפציעה ברצועות הצולבות, פילסה לעצמה הדר שלום את הדרך להופעות עם במופעים הנוצצים ביותר שהיו כאן בישראל ובהם (רשימה חלקית בהחלט): מופע נקסט 2021 בהשתתפות אייל גולן, עומר אדם, שרית חדד ועוד רבים וטובים - שמשך רבבות צופים להיכל מנורה מבטחים בת"א ולהיכל טוטו ארנה בירושלים, הדר שלום המשיכה לככב במופעים נוספים ובהם: מופע הקיץ האחרון של אייל גולן באצטדיון בלומפילד ביפו לעיני 30 אלף צופים, מופע האיחוד של סאבלימינל והצל בתחילת השנה האזרחית האחרונה - שבה הופיעה גם במתחם אקספו בת"א במופע שירי שנות ה-90 המרשים שבו הופיעו אגדות בינלאומיות בדמותן של ד"ר אלבן ולהקת אקווה.הדר שלום רקדה גם במופעים של נסרין קדרי, בתחרות מיס יוניברס ובעוד הופעות רבות ומרשימות.

להדר שלום יש הרבה מה לספר על הדרך המרשימה שהיא עושה בעולם הריקוד, על ההרגשה שעוטפת אותה בעקבות המופעים בהם היא השתתפה ועל החלומות הגדולים ביותר שלה.

הדר, לא הרבה זמן עבר מאז שהשתחררת מהצבא ומאז שהחלמת מפציעה. את צובטת את עצמך לפעמים, כדי להבין שזו מציאות?

"אני מאוד שמחה ומאושרת, שאני זוכה לביקוש להופעות מצד כוריאוגרפים בכירים בתעשייה, שעובדים עם מיטב אמני המוזיקה בארץ. זה כבוד גדול עבורי להופיע במופעים כאלה ועם אמני על.  אני לא מופתעת מכל זה, כי אני מודעת לאיכויות שלי, לרמת ההשקעה ולתשוקה הגדולה שיש לי לריקוד".

מהם סגנונות הריקוד שבהם את מתמקדת?

היפ הופ עבורי זה ההיי לייט, אבל גם סגנונות נוספים הם חלק מהרפרטואר שלי ובהם: עקבים, ג'אז, בלט, מודרני, ואני גם יודעת לעשות התאמות לעוד סגנונות. כל מופע נערכות מספר חזרות של כמה שעות, כדי ליצור דינימיקה בין צוות הרקדנים ובין כל רקדן ורקדנית לאמן. אני מאוד קשובה ומאוד ממוקדת, כדי לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר".

© גיטל פרס


הרבה ילדות ונערות חולמות להגיע לרזומה כמו שלך. מה הסוד?

"משמעת היא המפתח להכל. מאז שהתחלתי לרקוד חונכתי להיות ממושמעת, לא לוותר ולעבוד קשה. בתחילת הדרך השתייכתי לקבוצה שהייתה בשלב מתקדם לעומת המקום שבו אני הייתי, הבנתי שאין קיצורי דרך והצטרפתי לחוג ריקוד למתחילות.  רקדתי הרבה פעמים והשקעתי מעצמי המון על חשבון הזמן הפרטי, ויתרתי על מפגשים חברתיים ומסיבות, כדי שאוכל לשלב בין ריקודים ללימודים. כשסיימתי בית ספר, בתקופה של לפני הצבא, התאמנתי כל יום עם מורים מהשורה הראשונה, פרסמתי סרטונים שלי באינסטגרם ועם הזמן אנשים הכירו אותי בתעשייה. קיבלתי מה שמגיע לי בזכות עבודה קשה ומשתלמת. אני אוכלת בריא, מתאמנת בחדר כושר, ישנה טוב, עושה חזרות כל בוקר - כדי לזכור לבצע נכון את תנועות. כל מופע עולם ומלואו. אני מוכרחה להיות מרוכזת. להגיע בגרסה הכי טובה שלי. אין אופציה אחרת".

הופעת בשנה האחרונה במופעי ענק. שתפי בחוויה האישית שלך?

"להופיע מול קהל עצום זו הרגשה מדהימה, זה הגשמה של חלום. באופן טבעי לפני מופע גדול יש פרפרים והתרגשות טבעית, אבל כשעליתי לבמה התנתקתי מהכל והייתי ממוקדת נטו בריקוד שלי. במופע עם אייל גולן אני זוכרת שבחזרות בבלומפילד, שמן הסתם היו ללא קהל, כשירדתי מהבמה דמיינתי מה הולך להיות בערב ואז כשהגיע הערב, כשהייתי בחדר ההלבשה ושמעתי את הקהל מבחוץ, הרגשתי אנרגיות מטורפות. במופע האיחוד של סאבלימינל והצל הייתי שיר אחד שלם, שאני רקדתי לבד לצידו של סאבלימינל ורקדנית נוספת רקדה לצידו של הצל. הרגשתי יותר חופשית במופע הזה להביא את האני שלי לידי ביטוי.  בהמשך הופענו עם רקדנים נוספים. אחרי כל הופעה יש אדרנלין אדיר, לא קל להירדם בלילה, אבל זה כיף גדול הרגשה מדהימה".

הגשמת כבר הרבה חלומות כאן בישראל. זה נותן לך תיאבון לעוד?

"בוודאי. אני שואפת לטופ - לרקוד עם האמנים הכי גדולים ברחבי העולם, אמנים שאני אוהבת ומעריצה כמו ביונסה, סיארה, ג'ניפר לופז, להופיע בהיכלי אצטדיוני ענק. אני עובדת במרץ לשם כך. זו מטרת על, שאני אמשיך לעבוד קשה, כדי להשיג אותה".

לאינסטגרם של הדר - לחצו כאן

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by H ? ? ? ? ? (@hadar__shalom)

תגיות