הכי יח"צ: חן אהרוני ודולב מסיקה בשיר גאווה מפתיע. באדיבות יחסי ציבור

הכי יח"צ: חן אהרוני ודולב מסיקה בשיר גאווה מפתיע

עונת שירי הגאווה החלה: והפעם, שילוב פעולה מפתיע בין החברים הטובים והשותפים לשעבר - הזמר חן אהרוני והשחקן דולב מסיקה שאחראי על אחת מדמויות הרשת שצוחקות על תעשיית הבידור המקומית

חודש הגאווה יחל רשמית מחר, אך כבר מתחילת השבוע זורמים אלינו שירי גאווה חדשים לפלייליסט. הבוקר הושק שיר הגאווה של הזמר והיוצר חן אהרוני ושל מי שנחשב לאחד החברים הטובים שלו, דולב מסיקה, שהיה גם שותפו לשעבר בדירה. מסיקה לא מופיע בשיר בתור עצמו אלא בתור דמות הרשת שלו, ׳עינת מהיח״צ׳ - שהפכה לוויראלית בזכות פארודיה על תעשיית הבידור המקומית. כזכור, בשנים האחרונות גם אהרוני וגם מסיקה יצאו מהארון.

השיר הקצבי וההומוריסטי של השניים נקרא "פיפי ברמות" והוא למעשה פארודיה ומביע ביקורת כלפי ניצול ציני של תרבות הפופ, החברות המסחריות והאמנים שאינם מהקהילה - לקראת חודש הגאווה. 

 

השניים בחרו ללכת בדרכם עם הקליפ והחליטו לצלם את כולו בסמארטפון בלבד וללא תקציבים מנופכים כדי להדגיש את הביקורת ולחדד את ההומור העצמי שבשיר. אהרוני: "אני שמח ליצור השנה לכבוד אירועי הגאווה שיר שמדבר באמת בשפה של הקהילה שלנו ושנעשה מתוך אהבה אמיתית, חברות וים של הומור עצמי" | מסיקה: "בשנים האחרונות זמרים וחברות מסחריות עושים סיבוב על הגב של הקהילה הגאה, בלי לדבר על מה שחשוב באמת-זכויות שוות! אז לשמחתי יש לי את ׳עינת מהיח״צ׳ שתגיד בפנים את מה שכולם חושבים! אז החלטנו ליצור שיר גאווה פארודי שירים, יהיה פאן אבל גם יגיד את הדברים שחשוב להגיד!"



תגובות