אימג'ן דרגונס בישראל: הופעה סוחפת, אמוציונלית ועם חיבור מטורף לקהל. אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

אימג'ן דרגונס בישראל: הופעה סוחפת, אמוציונלית ועם חיבור מטורף לקהל

הרבה זמן שלא נהנו מהופעה בישראל והרבה מאוד זמן שלא ראינו קשר כל כך ייחודי ומטורף לקהל מלהקה בסדר גודל כזה, אמש (ג׳) זה קרה בפארק הירקון בהופעה הענקית והמעולה של אימג'ן דרגונס • ביקורת

הלהקה האמריקאית המצליחה, אימג׳ן דרגונס, עלתה אמש להופעת סולד אאוט ענקית בפארק הירקון בתל אביב, ואנו מודים, לא תיארנו לעצמנו את גודל הטירוף שהלהקה הזאת תיצור, עד שנכחנו בעצמנו בהופעה שהייתה פשוט מצויינת.

כל פרט בהופעה היה פשוט מפתיע ומעולה. החל מלהקת החימום האמריקאית AJR, שליטרלי חיממה את הקהל, הפעילה אותו והופיעה בצורה מעולה ומדוייקת - והרוויחו אותנו כמעריצים החדשים שלהם.

אחריהם עלו האימג׳נס - למרות ההתחלה הקצת מקרטעת (נו, היו כמה אי דיוקים של הסולן ממש בשני שירים הראשונים אם להיות קטנוניים ממש) - מהר מאוד האירוע הפך להיות ההופעה אולי הכי מעולה הקיץ בישראל. 

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

עם מאגר להיטים מושלם של "Beliver", Thunder", "enemy", "Whatever It Takes", Bad Liar" ועוד רבים וטובים בגרסאות מושלמות על הבמה, קצביות וסוחפות. סולן הלהקה, דן ריינולדס, לא עצר לרגע את המסיבה המטורפת והיה מושקע רגשית בכל שיר. אנחנו לא יודעים להסביר את הקסם, אבל האמנו לו לכל מילה, והוא נתן מעצמו את הכי הרבה שרק היה אפשר לבקש.

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

דן שוחח עם הקהל ולא היסס לרדת אליו מספר פעמים לאורך ההופעה, להקדיש שיר לילדה בת 10 בקהל (ושוב, לאחר שיחה קלה איתה), לקבל צמיד ממעריצים, לחפש עט כדי לחתום על שלט של מעריצה, ובאופן כללי להיות מאוד נוכח ולהצדיק כל כך את הטירוף והחיבה המוגזמת סביבו (הכוללת הימור מצד הקהל באיזה שלב הוא יוריד חולצה. ספויילר: אחרי שני שירים).

כאמור, דן היה מאוד רגשי לאורך כל הערב, לא היסס להתפרק, לשתף ולהראות לקהל גם את הצד הפגיע שלו, שזה לא מובן מאליו בהופעה שהיא כל כולה ריקוד מטורף ושילוב של רוק ופופ. במהלך ההופעה הוא לא הפסיק להעביר מסרים מעצימים, מרימים וחיוביים לקהל - ואם אלו היו מרבית אמנים אחרים אולי זה היה מצטייר בעינינו כקלישאה מתייפייפת, אבל איכשהו, עם הקסם, המבט והכוונה האמיתית שלו - באמת לקחנו כל מילה וכל העצמה ונאחזנו בה, האמנו לו ושמחנו על השילוב של החלק הזה לצד הלהיטים המטורפים של החבורה.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

באופן כללי כל הערב בפארק הירקון הרגיש כאילו הקהל הם בעצם החברים הכי טובים של דן והלהקה, שכל אחד מאיתנו הוא חלק מהאימג׳נס וזה בעצם ערב לחברים בלבד. זאת הייתה תחושה כל כך כייפית, כל כך ייחודית, כל כך מטורפת - ואמנים רבים צריכים ללמוד מהלהקה הזאת על יחס לקהל, על החיבור שהם נותנים - מבלי לגרוע ולו לרגע מהשואו ומהאווירה ההופעתית אליה הגענו מלכתחילה.

הגענו בלי ציפיות גבוהות ויצאנו מסופקים, מועצמים ומעריצים יותר את הלהקה. הלוואי שהם יופיעו כאן שוב ושוב, כי אנחנו לא זוכרים הופעה כה טובה מכל ההיבטים, ושוב, עם הערכה כל כך מטורפת ולא מובנת מאליה לקהל.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות