היה 10! זה מה שחשבנו על מופע העשור של אליעד. אביב אברג׳ל, יחסי ציבור

היה 10! זה מה שחשבנו על מופע העשור של אליעד

מי היה מאמין שאליעד נחום, הילד הקטן שרקד לצלילי מייקל ג׳קסון וכיכב בסדרה "שמש", יחגוג עשור של עשייה מוזיקלית ענקית? ובכן, זה קרה אמש בענק בלייב פארק בראשון לציון - שם הוכיח אליעד את התרומה שלו למוזיקה הישראלית, את הקצב הייחודי רק לו ואת האהבה הענקית שהקהל לא מפסיק להרעיף עליו • ביקורת

מוצאי השבת, השעה תשע וחצי והרוח הקרירה של חודש ספטמבר מלטפת את האווירה המחשמלת בלייב פארק ראשון לציון. כולם מתרגשים, מחכים לעלייתו של ילד הפלא - שהפך לגבר הפלא, בחגיגות מופע העשור.

Live, cemera, action

האורות חשוכים, הקהל דומם לרגע קט ולפתע - לעבר הבמה נכנס בניגון מעולה של להקתו האחד והיחיד - אליעד נחום, עם השיר האהוב ‘תמיד חלמתי׳. הוא מסתכל על הקהל ומבין - החלום התגשם. המופע מתחיל, הקהל כבר עומד על הרגליים ורוקד לצלילי השירים האהובים ולבמה מצטרפת אורחת אהובה - דקלה. יחד השניים מבצעים את ״ואז את תראי״, ״ללא כוחות״ ולבסוף - אנחנו זוכים לביצוע מרגש של דקלה לשיר ״שבע בערב״.

כשהאווירה כבר מחוממת וכולם כבר רוקדים לצלילי המוזיקה, ממשיך אליעד עם שירים נוספים ביניהם: ״אור״ ו״מורידים ת׳ירח״.

© אביב אברגל, יחסי ציבור

לחלוק כבוד אחרון

השחקן זבולון מושיאשווילי ז"ל, המוכר בעיקר בעקבות תפקידו כ-ששי בסדרה "שמש", הלך לעולמו לפני כחודש. אליעד, שהיה קרוב אליו עוד מימי הסדרה, החליט להנציח אותו במופע ולחלוק לו כבוד אחרון יחד עם הקהל שגדל על הסדרה - עם סרטון מרגש שלא הותיר עין יבשה.

לאחר מכן, נשא דברים לזכרו ושר יחד עם הקהל את שיר הנושא של הסדרה, "איזה עולם" ובקהל, נצפו גם חברי הסדרה "שמש" - צביקה הדר וגלית גיאת - שהתרגשו גם הם לנוסטלגיה שעלתה ברחבי הפארק.

© אביב אברגל, יחסי ציבור

רגע של אושר

בהמשך עלה גם חברו הטוב של אליעד, הזמר שמעון בוסקילה, יחד ביצעו את ״לנשום״ ואת ״יא מאמא״, לאחר מכן המשיך להרים את האווירה עם ״נוסע״ וריגש את כולם כשציין יום נישואין ראשון יחד עם בת זוגו, נווה, עם ביצוע עומר נשימה לשיר ״כתובה בספרים״.

עוד עלו - רביב כנר האגדי, אבי אבורומי שעלה בהפתעה והעיף את הקהל באוויר, שילה בן סעדון שיחד ביצעו דואט מהמם לשיר המשותף ״על החולות״, איזי עם "עד אחרון הימים", האמן הבינלאומי Metro The Savage וכמובן - פלד שהקפיץ את כולם עם ״חמסה״ והשיר האייקוני ״מה אני נראה לך?״. את המופע חתם עם השירים ״מתוק שמר לי״ ו״מסע״, שסיכמו באופן מושלם את הדרך המטורפת שעבר - וריגשו אותנו בקהל בטירוף!

© אביב אברגל, יחסי ציבור
© אביב אברגל, יחסי ציבור
© אביב אברגל, יחסי ציבור

ובקיצור, לנו נותר רק לאחל לעצמנו עוד הרבה עשורים כאלה!

תגיות
תגובות