יגל אושרי על ההצלחה: "אני לא מפחד מזה". טל חמדי

יגל אושרי על ההצלחה: "אני לא מפחד מזה"

לא הצלחה של שיר אחד: הסיפתח של יגל אושרי עם "לצאת מדיכאון" דווקא עכשיו, הייתה הסנונית הראשונה למה שהולך לבוא, והוא לא מפחד לרגע שיזכרו לו רק את הלהיט הגדול של המלחמה • הראיון המלא

אחרי הפריצה הגדולה לקהל הרחב עם פרוץ המלחמה ועם השיר "לצאת מדיכאון", יגל אושרי ממשיך עם הקריירה המוזיקלית והוציא לאחרונה שיר חדש שהפך ללהיט - "חברים". בראיון מיוחוד הוא מספר לנו כי הוא לא ציפה להצלחה דווקא עכשיו, וכי הוא אף פעם לא כותב שירים בכוונה ראשונית שיהפכו ללהיט.

"אין לנו יותר מדי מה לעשות עם הסיטואציה אלא לקחת אותה ולגדול מפה. אף שיר שלי אני לא חושב שהוא יהפוך להיות להיט, אני עושה מוזיקה כדי לעשות מוזיקה בשביל הנשמה שלי".

איך משחררים שיר אחרי הצלחה כזאת?

"הרבה אנשים דיברו איתי על הסיטואציה ואני לא מפחד מזה כי שוב, אני עושה מוזיקה בשביל הנשמה שלי ואני אוהב את זה. אני מוזיקאי בנפש ובנשמה, ואנחנו מוציאים מוזיקה בשביל זה ולא בשביל להגיד ולהתחרות במספרים".

למה דווקא שיר על חברים?

"החברים שלי באופן כללי הם כמו המשפחה שלי. הם יודעים עליי הכל! הם תמיד היו שם וגם כשאני נפלתי וחוויתי דברים וגם הם באותה המידה… אני זכיתי בחברי ילדות שאני יודע שלא משנה מה יקרה ולא משנה מה יהיה לי, הם יהיו לצידי והם יהיו איתי מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. לא רק החברים שלי, גם החברים של האחים שלי! משם יותר בא השיר. כשאתה נמצא בסיטואציה עם החברים שלך, זה נראה לך די מובן מאליו, אבל כשהחברים של אחים שלך אתה רואה את זה, ממעוף הציפור, אתה רואה את זה כאילו מהנקודת המבט השלישית, אני אומר ׳יואו איזה חברים טובים הם!׳".

צפו בראיון המלא באינסטגרם שלנו

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

תגיות
תגובות