אודיה במנורה: הציגה שואו מרהיב לצד רגישות. עומרי סילבר

אודיה במנורה: הציגה שואו מרהיב לצד רגישות

הזמרת עלתה אמש (ה') על הבמה בהיכל מנורה והוכיחה שלא רק הדיקיציה דה בסט אלא גם השואו, וסיפקה מופע מהמרהיבים שנצפו פה בתקופה האחרונה • ביקורת הופעה

אחרי הפעם ראשונה בה הופיעה בהיכל מנורה בשנה שעברה, הדעות היו חלוקות סביב הופעתה של אודיה. אמש (ה') היא כבשה את בימת ההיכל הידוע במופע סולד אאוט ראשון מרשים - אחריו אף אחד לא צקצק יותר, והוכיחה כמה היא אמנית גדולה שלא רק כותבת ומבצעת להיטי ענק, אלא גם לומדת, מתבגרת ועובדת קשה בשביל לתת לקהל שלה את השואו הכי טוב.

ההופעה נפתחה עם שמות החטופים על המסך, ברגע חזק ומצמרר וכשאחריו השיר הפותח "אם הייתי צריכה", אחד הלהיטים הגדולים של הזמרת, ריגש במיוחד וקיבל משמעות נוספת.  החלק הראשון של הערב ממשיך עם מחרוזת להיטים קצביים, כולל משפאפ מפתיע של "מאמי" ו-"Greedy", בנאמבר מלווה ברקדנים. היה מסקרן לקבל מאודיה צד של "פרופרמנס" וגם שולטת היטב בעולמות הפופ.

© עומרי סילבר

 הזמרת מבצעת שורה גדולה של להיטים: "הזוג המלכותי", "באתי להציל אותך", מה איתך אבא" וניכר כי הקהל בהיכל מכיר מילה במילה. הרפרטואר של אודיה מגוון, ושיר אחר שיר מהינו בסגנון מוזיקלי אחר. הגיוון הזה מוכיח שוב כמה אודיה היא אמנית מוכשרת שנוגעת בטווח רחב של ז'אנרים ובסגנונות שונים.

הערב מתקדם והאורח הראשון על הבמה הוא ליאור נרקיס. השניים מבצעים את "אלייך + מצייר אותך", הביצוע הויראלי שזכה להצלחה ברשת. אחריו, הזמרת חוזרת לבמה עם להיטי הענק: "אינלקטוערסית", "אוהבת אותך בטעות" ו"האמת". ב"מה אשיב לך" אודיה מארחת על הבמה את ילד הפלא ניתאי צרפתי לביצוע מרגש.

© עומרי סילבר

לצד האסקפיזם וההרמות, לאורך כל המופע הכוכבת נתנה מקום למצב המורכב שאנחנו עוברים כמדינה. הביצוע ל"דם של גיבורים", שנכתב לזכרו של בר יענקלוב ז"ל, היה רגע חזק ועוצמתי שלא השאיר עין יבשה בקהל וב"חורף 23" אירחה אודיה את איזי ואת ילדי העבריים מדימונה. 

© עומרי סילבר

 לסיכום, אודיה הרימה מופע מושקע שהציג את ההתפתחות שלה כאחת מהזמרות המובילות בישראל ויותר מכך, היא הוכיחה שוב הרגישות שמאפיינת אותה כל כך מדוייקת עבורה והצליחה לייצר בחכמה מופע עם שואו מרהיב, אבל גם נוגע בתקופת המלחמה ולייצר איזון נכון. 

 

תגובות