"כשאני שרה עוברים כל מיני דברים בגוף שלי": יערה שאוליאן. צילום מסך מיוטיוב

"כשאני שרה עוברים כל מיני דברים בגוף שלי": יערה שאוליאן

היא יוצאת הראליטי "דה וויס", זמרת מוכשרת שממש בימים אלה עובדת על אלבום בכורה! שוחחנו איתה על השירה, הקריירה, והראליטי. הכירו את יערה שאוליאן

מתי התחלת להתעסק עם מוזיקה? ומדוע?  

"שלחו אותי לבית ספר כזה לאומניות, ביסודי, עשו לנו שם מלא מבחנים, איך אני מנגנת בכינור, אם אני מצליחה לנגן בחליל. ואז התחלתי לנגן בכינור. היה נחמד."

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?               

"מוזיקה זה הכל, זה עולם שהוא לא מוחשי, הוא פשוט גורם לך להרגיש דברים, שאנחנו שומעים מוזיקה, כשאני שרה עוברים כל מיני דברים בגוף שלי, תחושה שאי אפשר להסביר. מעבר לזה המוזיקה זה דבר שיכול לעשות טוב לכל כך הרבה אנשים, ואין דבר יותר טוב מזה."

איך הייתה העבודה על הסינגל "הגוף ער"?    

"הייתה תקופה מעניינת, אחת התקופות הכי מענינות שלי בחיים, אני כל החיים שלי למדתי מוזיקה, עסקתי במוזיקה עם זה בכינור עם זה ללמוד ברימון, לשיר. והתקופה הזאתי של להקליט את הסינגל ולראות את שאר השירים שיצאו בקרוב. זו הייתה תקופה הכי מעניינת ומלמדת, פשוט לחקור את עצמי זו הייתה ממש חוויה."

                

איפה הכי היית רוצה להופיע?    

"באולם הקונצרטים "קרנגי הול" שנמצא בניו יורק. אם תגידי לי להופיע שם אני אגיד לך סבבה."  

מי המודל לחיקוי שלך?    

"האמת שאין לי מישהו או מישהי שאני אומרת ככה אני רוצה להיות, אני מנסה לחשוב איך אני כיערה יכולה להיות הכי טובה שאני יכולה."

אם היית יכולה לבחור כלאומן לבצע איתו דואט, במי היית בוחרת?

"הייתי עושה דואט אם לאונרד כהן, הוא כל כך מדהים אז נראלי שאם יתנו לי הזדמנות לעשות דואט עם מישהו אז זה יהיה עם לאונרד כהן."

השתתפת ב"דה וויס" בעבר, היית משתתפת היום שוב בתוכנית ראליטי?                                         

"אני חייה בלי חרטות, "דה וויס" הייתה חוויה מדהימה והיה ממש כיף שם, זו חוויה שלימה אותי הרבה. היום אני נמצאת במקום הזה היום בגלל שהייתי ב"דה וויס". לקחתי מהחוויה הזו רק דברים טובים וזו חוויה מדהימה ואני ממליצה."

© צילום מסך מיוטיוב

מה את חושבת על כל תכניות השירה שיש היום?      

"אני חושבת שיש מלא תוכניות ראליטי,זה יכול להיות מבדר וזה יכול להיות קצת יותר מידי. הראליטי שירה זה משהו שהוא דווקא שיש בו תמימות, אנשים מגיעים עם איזשהו כישרון שהם רוצים להראות. אני חושבת שאם יש מישהו שבאמת זה מה שהוא רוצה, זו חוויה מדהימה ואין שום דבר רע בזה."

את כרגע עובדת על אלבום בכורה, אילו הפתעות יחכו לנו?                                                         

"מלא הפתעות, יש הרבה דברים שאני לא יכולה לספר אבל אני יכולה להגיד שזה ממש הולך להיות חלק מהנשמה שלי, זה דבר שמראה תקופה בחיים שלי ואני חושבת שהרבה אנשים יוכלו להזדהות עם זה. הולך להיות שם הרבה כיף שזה קצב וגם הרבה חומר למחשבה. זה התינוק שלי."

איפה את רואה את עצמך עוד חמש שנים?                                                                          

"אני רוצה לראות את עצמי, מקליטה אלבום שלישי שכל החיים שלי יהיו רק המוזיקה ואולי אפילו בח"ול."

 

תגובות