"הפרגון של הקהל הוא מפתיע וכיף מאוד": שיר קורן. צילום מסך מיוטיוב

"הפרגון של הקהל הוא מפתיע וכיף מאוד": שיר קורן

שוחחנו עם הזמרת הצעירה שיר קורן בכדי להכיר אותה יותר. שמענו ממנה על שיריה החדשים ועל השאיפות לעתיד. אז מי המודל לחיקוי שלה ומה היא מתכננת להמשך הדרך? הכירו את שיר קורן!

ספרי לי על עצמך, מי זו למעשה שיר קורן?

"שיר קורן היא ילדה בת 17.5, גרה במושב משמרת שזה מושב ממש קטן. אוהבת לעסוק במוזיקה עוד מגיל קטן."

מתי התחלת להתעסק בעולם המוזיקה?

"אני חושבת שמאז ומתמיד נמשכתי לעולם הזה אבל התחלתי ללמוד בצורה רצינית יותר אי שם באיזור כיתה ד'."

© צילום: תומר יעקובסון

מה את מוצאת במוזיקה שכל-כך מושך אותך לעולם הזה?

"אני חושבת שהשירה. אני לא ילדה שיכולה להביע את עצמה במילים אז מוזיקה זו הדרך הכי טובה בשבילי."

לא מזמן הוצאת את הסינגל הראשון שלך, "Make My Heart Beat", איך היתה העבודה עליו?

"וואו! אין ספק שזו חווייה אדירה. אינטנסיבית מאוד. זה כיף מאוד והכל נורא מרגש. אני שמחה שעשיתי את זה ושהגענו לרגע ששיתפתי את זה עם כולם. אני כתבתי והלחנתי את השיר, ההשראה היתה האקס ולא קשה להבין את זה מהמילים של השיר. כולנו יודעים מה זו אהבה ראשונה, כמה עוצמה היא יכולה להביא איתה ומה היא יכולה לעשות."

 

למה בחרת לשחרר כסינגל ראשון שיר דווקא בשפה האנגלית?

"עד עכשיו הכירו אותי מכל מיני סרטונים וביצועים כאחת שמבצעת בעברית ושרה רק בעברית, רציתי שיכירו עוד צד שלי ושאני נוגעת גם במקומות אחרים."

את מאוד צעירה, רק בת 17 וחצי וכבר הספקת לכבוש את הרשת עם שיתופי פעולה בין השאר עם קטריקס ונועם אקרמן, איך היו התגובות עליהם?

"תשמע, ממש ממש לא ציפיתי לזה! זה פשוט מדהים איך שאנשים כל-כך מפרגנים ונחמדים ולא ידעתי את זה לפני. הכרתי הרבה אנשים חדשים גם דרך הפייסבוק בזכות זה. אין דרך לתאר את זה. זה באמת כיף לראות שאנשים באים מיוזמתם ומפרגנים."

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"החלום הכי גדול שלי הוא חו"ל. פה זה דבר ענק להצליח. יש כאלה שיגידו 'קיסריה' וכל מיני כאלה, אני יותר בכיוון של 'זאפה' – מקומות שהאמנים שאני הכי אוהבת מופיעים בהם. אני חושבת שזאפה זה המקום להופיע בו – אינטימי וקרוב לקהל."

מי המודל לחיקוי שלך?

"אני אוהבת את טיילור סוויפט, היא מספרת את החיים שלה בשירים וזה מה שאני שואפת לעשות. בארץ אני יותר בכיוון של לירן דנינו ונתן גושן – אני מאוד אוהבת אותם."

© צילום מסך מיוטיוב

איך את מגדירה את סגנון המוזיקה שלך?

"אין לי ממש הגדרות מוזיקליות, אני לא מגובשת. אני נוגעת בהרבה ז'אנרים כשאני שרה ותכל'ס אני לא רוצה להיתקע על אחד – אני אוהבת את זה שזה ערבוב של כל הז'אנרים שיוצא מיוחד ויפה."

אם היית יכולה לבחור כל אמן, מכל מקום בעולם, ולבצע איתו דואט – במי היית בוחרת?

"וואו איזו שאלה. הכי רחוק שלי זה טיילור סוויפט – זה מטורף בעיניי."

מה את מכינה לנו בהמשך?

"כבר בחודש הבא אני אוציא את הסינגל הבא שלי – "הם בכלל לא יודעים" והוא ילווה בקליפ. הפעם הוא יהיה בעברית. יהיה לו סגנון מיוחד שנוגע בכמה ז'אנרים, יזכיר קצת את יובל דיין, לירן דנינו וכו'."

תגיות
תגובות