"אני משתדל להיות מודל לחיקוי של עצמי": שניר ימין. צילום: דניאל גן אור (ארטביט)

"אני משתדל להיות מודל לחיקוי של עצמי": שניר ימין

את השם שניר ימין לא בטוח שאתם מכירים (וחבל) כי הבחור הזה הוא אחד הכישרונות היותר גדולים שיצא לכם לשמוע! הכירו את שניר ימין

ספר לי על עצמך, מי זה שניר ימין?

"אני מוזיקאי, אני עובד בתחום משהו כמו שמונה שנים. בשנים האחרונות אני בעיקר על הקו של ישראל-ארה"ב, ב2013 קיבלתי את חוזה ההקלטות הראשון שלי בארה"ב ככה שאני כל הזמן על הקו הזה של תל אביב- ניו יורק בכדי להקליט את האלבומים שלי שם. עד היום הוצאתי שני אלבומים. את האלבום הראשון הוצאתי בעברית והוא נקרא "יופי של שקט" הוצאנו אותו פה בישראל עם נענע דיסק והאלבום השני שהוא למעשה באנגלית שנקרא Urban Stories והוא יצא בסוף שנת 2014. האלבום הזה - השני, דורג במקום הראשון ובמקום השני בשני מגזינים ממש מגניבים בחו"ל שזו הייתה נקודת פתיחה ממש מגניבה. לאחרונה הוצאתי סינגל מתוך האלבום החדש שבדרך, לסינגל קוראים "Taking" והאמת שזה גם הפתיע אותי אבל בארץ הוא הגיע למקום חמישי באייטיונס. אני מופיע בארץ ובחו"ל עם חומרים שלי, ההופעה היא הופעת סולו כמו הזמר אד שירן. זהו בגדול - זה אני"

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"את השיר הראשון שלי כתבתי בגיל 13 או 14 אבל להתחיל להופיע ולאזור את האומץ ולקחת את הדברים שלי ולהקליט זה היה בשנת 2009, בגיל 19."

© צילום: דניאל גן אור (ארטביט)

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני בן אדם קודם כל של לחן, של המוזיקה עצמה, של המנגינה. גם כשאני כותב שירים אני מאלה שבאים קודם מהמוזיקה ורק אחרי זה מהמילים. אני חושב שהאופן בו גדלתי בבית, שהוא היה בית מאוד מוזיקלי והכל היה סביב מוזיקה, זה גרם לי לרצות ליצור משהו שאני מאוד מתחבר אליו כמו מוזיקה ולחנים, החלטתי שזה משהו שאני רוצה להתמקד בו וזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. אני מאוד אוהב להאזין למנגינות, מוזיקת ליווי מסרטים, ואני חושב שזה מה שמשך אותי בקסם של ליצור את המוזיקה עצמה. זה עשה לי את זה מאוד ואני חושב שזה מה שגרם לי להתחיל ולעסוק בזה".

לא מזמן הוצאת את הסינגל Taking, איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה גם בישראל וגם בארה"ב והאמת שאת הבסיס של הסינגל הזה הקלטנו בארץ. העבודה עליו לקחה בערך שנה רק על הסינגל הזה. זה נובע קודם כל מביקורת עצמית שלי. נהנתי מכל שנייה בשנה הזו כי למדתי על עצמי המון וזה היה בדיוק בשלב שבניתי את מופע הלייב שלי, ועם המפיק ישבנו ושינינו כל מיני דברים בשנה הזו כדי להתאים את זה גם למופע וגם שזה יהיה נאמן לאיך שזה נשמע באלבום אז המון תהפוכות עבר השיר הזה עד שהיום אני שלם איתו. התהליך עצמו בשיר הזה שינה את כל התפיסה שלי על הקריירה שלי ועל מה שאני רוצה שהקריירה שלי תכיל, זה שיר שהוא לגמרי נקודת תפנית במה שאני עובר."

 

מה החלום שלך?

"יש לי המון חלומות בדרך לחלום הגדול שאני האמת עדיין לא יודע מהו כי יש לי כל כך הרבה מטרות בדרך, ואני אשמח נגיד לשתף פעולה עם חוזה גונזלס או ג'ון מאייר - זו מטרה בדרך לחלום הגדול."

מי המודל לחיקוי שלך?

"האמת שיש כמה אמנים שאני מאוד אוהב באמת במגוון, אני משתדל להיות מודל לחיקוי של עצמי. יש כל כך הרבה מוזיקאים, כותבים ומבצעים ואני רואה המון אנשים שעושים דברים שכבר היו בהם ועשו אותם ואני הולך בדרך שלי. אני רואה המון דברים שקל ללכת בהם כמו תכנית ראליטי, ואני בוחר את הדרך שלי. אני יודע שאני מצליח בדרך הזו ושזה מה שעובד לי אז אני נשאר בזה".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"הסגנון המוזיקלי שלי הוא singer songwriter (הכותב מבצע)."

אם היית יכול לבחור כל אומן לבצע איתו דואט, במי היית בוחר? ולמה?

"אני אלך על הכי לא מהסגנון שלי, זו טיילור סוופיט, התחברתי מאוד לאלבום החדש שלה, היא או מיילי סיירוס".

מה אתה מכין לנו להמשך?

"אני כרגע עובד על אלבום שני באנגלית ושלישי במספר, באלבום החדש יהיו חמישה שירים, הוא צפוי לצאת בפבואר 2016 ואני מאמין שעד אז יצאו לפחות עוד שני סינגלים. נכון לעכשיו אנחנו עובדים על לסיים אותו כדי שיהיה לגמרי מוכן בפברואר".

 

 

תגיות
תגובות